خبرگزاری کار ایران

در مراسمی در حضور مشتریان و مدیران بانک؛

جایزه ٤٠ سکه‌ای اولین قرعه‌کشی اپلیکیشن «صاپ» بانک صادرات ایران اهدا شد

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۹۸۶

​جایزه ٤٠ سکه‌ای قرعه‌کشی فروردین ماه ٩٨ اپلیکیشن «صاپ» بانک صادرات ایران در مراسمی با حضور مدیران و مشتریان یکی از شعب بانک، به برنده خوش‌شانس آن اهدا شد.

به گزارش ایلنا، جایزه ٤٠ سکه‌ای قرعه‌کشی فروردین ماه ٩٨ اپلیکیشن «صاپ» بانک صادرات ایران طی مراسمی در شعبه فلکه اول صادقیه این بانک با حضور مدیران و بازرسان ارشد بانک به آرمان حسین‌زاده، برنده دوره اول این قرعه‌کشی اعطا شد.

این برنده خوش‌شانس با تشکر از کارکنان بانک صادرات ایران گفت: در حوزه صنایع چوب و MDF فعالیت دارم و در عین حال در حوزه سوخت‌های تجدید‌پذیر و پاک مشغول انجام تحقیقات جداگانه‌ای هستم که از این جایزه در آن مسیر هم استفاده خواهم کرد.

برنده جایزه ٤٠ سکه‌ای قرعه‌کشی فروردین ماه ٩٨ اپلیکیشن «صاپ» بانک صادرات ایران با ابراز خوشحالی از دریافت این جایزه غافلگیرکننده، گفت: در این شرایط اقتصادی برنده شدن جایزه زندگی را متحول می‌کند و جای تشکر و قدردانی دارد.

وی گفت: در حوزه کاری ماموریت زیادی به من محول می‌شود و برای توزیع بودجه تنخواه این ماموریت‌های تحقیقاتی بین پرسنل، از همراه بانک صادرات ایران استفاده می‌کردم که با دریافت پیامک نصب و راه‌اندازی اپلیکیشن‌ «صاپ» و آگاهی از امکانات و سهولت بیشتر آن، این اپلیکیشن را نصب و استفاده کردم. اپلیکیشن «صاپ» امکانات کاملی دارد که برای کسانی امثال من شرایط خوبی را جهت نقل و انتقال پول و پرداخت‌های سریع فراهم کرده است.

سید کاظم مرتضوی اسکویی، مدیر امور شعب تهران و البرز بانک صادرات ایران در این مراسم گفت: طرح اعطای جوایز اپلیکیشن «صاپ» از فروردین آغاز شده و تا تیر ماه نیز ادامه دارد که در هر ماه از این دوره، ٤٠ سکه به یمن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به یک مشتری خوش شانس اعطا می‌شود و به مناسبت شصت و هفتمین سال تاسیس بانک صادرات ایران نیز، ٦٧ جایزه ٤٠ میلیون ریالی برای ٦٧ نفر از کسانی که این اپلیکیشن را نصب کرده و حداقل با آن یک تراکنش انجام داده باشند، تعلق خواهد گرفت.

عباس خرازی‌افرا، رئیس اداره کل بازاریابی و شعب بانک نیز در این مراسم گفت: انتقال وجه بین کارت‌های بانکی، خرید و فروش بیمه‌نامه، خرید آنلاین، خرید شارژ مستقیم، بسته اینترنتی، پرداخت قبوض خاص و قبوض خدمات عمومی، رویت گزارش تراکنش‌ها، امکان ثبت حداکثر ١٠ کارت بانکی، مدیریت پروفایل و ... از جمله خدمت پرکاربرد اپلیکیشن «صاپ» به شمار می‌آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز