خبرگزاری کار ایران

دبیرکل خانه صنعت و معدن:

نمایندگان مجلس یک روز هم لباس کارگران را بپوشند

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۷۹۲

دبیر کل خانه صنعت و معدن اظهار داشت: نمایندگان مجلس همانطور که یک روز لباس سپاه را پوشیدند، یک روز هم لباس کارگران را بپوشند و با حقوق یک میلیون و 500 هزار تومانی یک ماه زندگی خود را بگذرانند تا بفهمند امروز کارگر چه وضعیتی دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، در همایش روز ملی صنعت و معدن، محمدرضا مرتضوی با تبریک این روز گفت: ما در حوزه قوانین احساس کم و کاستی نمی‌کنیم بلکه مشکل امروز ما در حوزه اجرا است.

وی با اشاره به شرایط امروز کشور گفت: من اسم این مرحله از تاریخ را گذر از تحریم‌ها نمی‌گذارم بلکه امروز ما در یک محاصره کامل هستیم و کار کردن در چنین شرایطی همانطور که برای سران قوا و نظامیان سخت است، برای ما صنعتگران نیز دشوار است. اما با این وجود امان از آن فردی که دو تومان می‌گیرد و قوانین کشور را در کشوی خود می‌گذارد. ما باید ارائه جدی در مبارزه با فساد داشته باشیم و من این قول را می‌دهم که در بخش خصوصی با شدت با این موضوع برخورد کنیم.

وی با اشاره به نامگذاری امسال گفت: نامگذاری معنی آن را نمی‌دهد که فقط سربرگ را عوض کنیم و هزینه به بیت‌المال تحمیل کنیم، بلکه باید تمام دستگاه‌ها غم تولیدکننده را بخورند و در کنار وزارت کشاورزی و صمت بایستند. امسال سال مهمی برای این دو وزارتخانه است. رفتارها و برخوردها باید با تولیدکننده اصلاح شود. نباید یک تولیدکننده سال‌ها برای یک مشکل کوچک پشت درب سازمان‌ها، بیمه و مالیات معطل شود. مشکل تولیدکننده را سربرگ و اقدامات ریاکارانه حل نمی‌کند. رفتار مدیران باید به گونه‌ای باشد که تولیدکننده احساس آرامش کند. وزیر و وکیل وارد می‌شوند حس کنند آنها نیز به دنبال حل مشکل هستند. همانطور که ما شبانه روز آماده دفاع از کشور هستیم باید آماده دفاع از صنعت و تولیدکننده باشیم. امروز تولیدکننده باید هر موقع از شبانه روز به مسئول و مدیر مربوطه دسترسی داشته باشد.

وی ادامه داد: تامین نیاز کشور 80 میلیونی آن هم وقتی که از زمین و دریا و آسمان محاصره است بسیار پرخطر است. نمایندگان مجلس همانطور که یک روز لباس سپاه را پوشیدند، یک روز هم لباس کارگران را بپوشند و با حقوق یک میلیون و 500 هزار تومانی یک ماه زندگی خود را بگذرانند تا بفهمند امروز کارگر چه وضعیتی دارد.

وی در پایان گفت: ما تا پای جان با فساد مبارزه می‌کنیم و از زندگی کارگران دفاع می‌کنیم و برای عظمت و شکوه کشور تلاش خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز