خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صمت بیان کرد:

افزایش قیمت لبنیات تخلف است/ گزارش حذف ارز 4200 تومانی به مقامات ارائه شده است

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۳۳۳

معاون وزیر صمت اظهار داشت: اگر لبنیات بالاتر از قیمت مصوب دولت و ستاد تنظیم بازار عرضه شود تخلف است و حتما برخورد می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، در حاشیه همایش روز ملی اصناف، عباس قبادی معاون وزیر سمت در جمع خبرنگاران در خصوص حذف یا ماندگاری ارز 4200 تومانی گفت: ستاد تنظیم بازار به صورت روزانه گزارشات خود را به مقامات ارشد نظام اعلام می‌کند و در آن قیمت روزانه و وضعیت بازار به صورت کامل گزارش داده شده ضمن آنکه اثرگذاری حذف یا ماندگاری ارز 4200 تومانی نیز به مقامات مسئول کتباً داده شده است.

وی ادامه داد: هنوز مشخص نیست که چه کالاهایی این ارز یا دریافت یا از آن حذف خواهد شد اما اکنون هیچ تغییر خاصی در شرایط بازار رخ نخواهد داد و اگر قرار باشد اتفاق خاصی رخ دهد حتما اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی تصریح کرد: برخی کارشناسان عقیده دارند که ارز 4200 تومانی به سفره مردم نمی‌رسد هر چند این در مورد همه کالاها صدق نمی‌کند اما همین عامل باعث شده تا تصمیم بگیریم در این حوزه تجدیدنظر صورت بگیرد. البته ما فقط نظرات کارشناسی را به مسئولان ارائه می‌دهیم و تصمیم نهایی را آنها باید بگیرند.

قبادی تصریح کرد: در مورد محصول برنج، روغن، شکر و نهاده‌های دامی با همان قیمت ارز 4200 تومانی در حال عرضه است.

وی در خصوص قیمت لبنیات گفت: اگر لبنیات بالاتر از قیمت مصوب دولت و ستاد تنظیم بازار عرضه شود تخلف است و حتما برخورد می‌کنیم.

وی در خصوص عوارض صادراتی جدید گفت: قرار نیست هیچگونه عوارض صادراتی جدیدی ابلاغ شود و هیچگونه بحثی نیز در این خصوص وجود ندارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز