خبرگزاری کار ایران

آخرین آمار از معاملات امروز بورس تهران/ رشد ۴۰۰۰ واحدی شاخص کل

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۲۲۴

شاخص بورس تهران با افزایش ۴۰۵۲ واحدی نقطه ۲۳۸ هزار و ۲۲۰ واحد را نشان داد و رکوردی تاریخی ثبت کرد.

به گزارش ایلنا، شاخص بورس تهران با افزایش ۴۰۵۲ واحدی نقطه ۲۳۸ هزار و ۲۲۰ واحد را نشان داد و رکوردی تاریخی ثبت کرد. شاخص هم وزن نیز به عدد ۵۸ هزار و ۱۷۷ واحد رسید. شاخص بازار اول عدد ۱۷۶ هزار و ۱۲۲ واحد را نمایش داد و شاخص بازار دوم رقم ۴۷۱ هزار و ۲۱۳ واحد را ثبت کرد. آیفکس نیز با افزایش ۳۳ واحدی به عدد ۲ هزار و ۹۸۵ واحد رسید.

امروز با دست به دست شدن بیش از ۵ میلیارد و ۱۸۴ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۳۷۶ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۱,۸۸۳ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای فارس، همراه و تاپیکو به ترتیب با ۵۹۹، ۲۷۳ و ۲۳۰ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای مبین، بفجر و رمپنا به ترتیب با ۱۲۱، ۹۲ و ۸۳ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز وتجارت، خساپا، وبملت، پترول و خودرو پربیننده ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، صنایع شیمیایی برترین گروه صنعت شد و خودرو و بانک به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

افزایش تقاضا در ساعات پایانی معاملات روز گذشته و کاهش رفتار هیجانی در پی تنش های سیاسی مسیر شاخص را تغییر داد و امروز شاهد روند صعودی تدپیکس بودیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز