خبرگزاری کار ایران

ژاگاریان در پانزدهمین اجلاس کمیسیون‌های مشترک همکاری‌های اقتصادی و تجاری ایران و روسیه:

قفقاز و روسیه به برجام پایبند هستند/ آمادگی فدراسیون روسیه برای ارائه ویزا به تجار ایرانی

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۰۱۸

سفیر فدراسیون روسیه در تهران با اعلام اینکه قفقاز و روسیه به برجام پایبند هستند، گفت: ما آماده ارائه ویزا به تجار ایرانی در چارچوب قراردادهای موجود هستیم

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، ژاگاریان لوان سمونوویچ در پانزدهمین اجلاس کمیسیون‌های مشترک همکاری‌های اقتصادی و تجاری جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه و دومین همایش چشم‌انداز همکاری‌های تجاری و فرهنگی ایران و ناحیه فدرال قفقاز شمالی فدراسیون روسیه که امروز در تهران برگزار شد، گفت: انتظار می‌رود اجلاس و همایش مذکور نتایج عملی در پی داشته باشد.

وی افزود: نمایندگی تجاری فدراسیون روسیه در ایران به کسب نتایج عملی مثبت به دو طرف کمک می‌کند.

سفیر فدراسیون روسیه در تهران تصریح کرد: سفارت ما آماده ارائه هر کمکی برای دادن ویزا به تجار ایرانی در چارچوب قراردادهای موجود است.

وی با تاکید بر اینکه روابط بین دو کشور آسان‌تر شده است، خاطرنشان کرد: تجار ایرانی هر سوالی که داشته باشند می‌توانند از نماینده بازرگانی ما بپرسند.

سمونوویچ با اشاره تحریم‌های یکطرفه آمریکا علیه ایران اظهار داشت: همایش موجود در شرایطی برگزار شده است که تحریم‌های ظالمانه‌ای علیه ما وجود دارد. ما مخالف اقدامات یکجانبه علیه برجام و برنامه هسته‌ای ایران هستیم.

وی خاطرنشان کرد: کشورهایی که در برجام باقی مانده‌اند باید در زمینه‌های مختلف مخصوصا مباحث اقتصادی با ایران همکاری کنند. طرف روسی نیز این همکاری را خواهد داشت و از شرکای دیگر هم می‌خواهیم به این روند ادامه دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز