خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ:

رونق بیشتر حضور شرکت‌های داخلی در نمایشگاه الکامپ امسال

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۸۴۲

دبیر اجرایی بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ گفت: هر چند شرایط سیاسی و اقتصادی ما موجب شده تعداد شرکت‌های خارجی شرکت کننده در بیست و پنجمین الکامپ امسال کاهش پیدا کند، اما حضور شرکت‌های داخلی و استفاده از توان آنها در نمایشگاه امسال رونق بیشتری گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا حیدری در نشست خبری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ با بیان اینکه برای حضور شرکت‌های داخلی شرایط ویژه‌ای را در نظر گرفته‌ایم، اظهار کرد: یکی از این شرایط عدم افزایش تعرفه‌های نمایشگاهی نسبت به سال گذشته است.

وی ادامه داد: تاکنون 750 تقاضا برای ثبت‌نام و حضور در نمایشگاه الکامپ داخلی داشته‌ایم که در حال بررسی است.

حیدری تعداد شرکت‌های متقاضی حضور در الکامپ بیست و پنجم را 7 شرکت عنوان کرد و افزود: این شرکت‌ها از هفت کشور مختلف هستند که هنوز حضور آنها در نمایشگاه امسال نهایی نشده است.

وی اضافه کرد: امسال سعی کرده‌ایم بخش‌های جانبی مفید و کاربردی را برای شرکت‌کنندگان و علاقمندان حاضر در نمایشگاه داشته باشیم.

حیدری یکی از بخش‌های جانبی قابل توجه در نمایشگاه امسال را الکام جابز برشمرد و افزود: الکام جابز برای ایجاد شغل و کارآفرینی در حوزه آی تی با حمایت و سوبسید سازمان نظام صنفی رایانه‌ای ایجاد شده است.

وی تاکید کرد: در این بخش شرکت‌هایی که جاذب نیروی کار هستند و دانش‌آموختگان حوزه آی تی حضور پیدا می‌کنند تا زمینه‌ای برای بازار کار در این حوزه فراهم شود.

مدیر اجرایی بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ؛ الکام جابز را پلاتفرمی دانست که می‌تواند برای اشتغال‌زایی جوانان در حوزه آی تی مفید واقع شود.

حیدری در پایان سخنان خود گفت: پس از اتمام بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ گزارشی را در مورد میزان تاثیر این بخش در اشتغال‌زایی جوانان ارائه خواهیم کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز