خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا عنوان شد؛

ادامه ثبات قیمت مرغ در بازار/ مرغداران، مدعی زیان 2 هزار تومانی در هر کیلوگرم مرغ شدند

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۶۱۶

گزارش میدانی نشان می‌دهد قیمت مرغ در ایام منتهی به ماه رمضان از ثبات خوبی برخودار بوده است. هرچند آرامش در بازار این کالای پر مصرف رضایت مصرف کنندگان را در پی داشته، اما مرغداران مدعی هستند که هر کیلوگرم مرغ را با 2 هزارتومان زیان می‌فروشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، افزایش عرضه مرغ به نرخ دولتی همراه با تشدید برخوردهای تعزیرات حکومتی با متخلفین بازار مرغ نتیجه بخش بوده است و گزارش‌های میدانی نشان می‌دهد در حال حاضر مرغ با قیمت مصوب 11 هزار و 500 تومانی به فراوانی در بازار وجود دارد.

یوسف خانی؛ رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی درباره آخرین وضعیت بازار مرغ به خبرنگار ایلنا، گفت: در حال حاضر قیمت مرغ در بازار از ثبات خوبی برخوردار است.

وی توزیع فراوان مرغ با قیمت دولتی و برخورد تعزیراتی با متخلفین این بازار را از دلایل ثبات قیمت مرغ در آستانه ماه رمضان عنوان کرد.

یوسف خانی قیمت روز هر کیلوگرم مرغ در بازار را مطابق با قیمت مصوب دولت 11 هزار و 500 تومان عنوان کرد.

 سازمان میادین میوه وتره بار نیز در آخرین نرخ‌نامه خود؛ ‌قیمت هر کیلوگرم مرغ تازه بسته بندی کیسه‌ای را 10 هزار و 900 تومان و ‌قیمت هر کیلوگرم مرغ تازه پاک شده بسته بندی بشقابی را 11 هزار و 500 اعلام کرده است.

 قیمت 11 هزار و 500 تومان برای هر کیلوگرم مرغ در بازار در حالی است که مرغداران مدعی هستند که هم اکنون قیمت تمام شده مرغ برای آن‌ها 9 هزار و 800 تومان و قیمت خرید درب مرغداری 7 هزار و 800 تومان است، به عبارت دیگر مرغداران هر کیلوگرم مرغ را با زیان 2 هزار تومانی می‌فروشند.

بر اساس این گزارش؛ هفته گذشته مرغداران در اعتراض به قیمت مصوب دولت دست به تجمع زدند و خواستار افزایش هر کیلوگرم مرغ به هر کیلوگرم 13 هزار و 500 تومان شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز