خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بیمه دی در گفت‌وگو با ایلنا اعلام کرد؛

عرضه محصولات جدید بیمه دی در حوزه بیمه‌های زندگی/ تلاش می‌کنیم «پدیده مطلوب مشتریان» باشیم

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۳۶۲

مدیرعامل بیمه دی گفت: ما در بیمه دی، یکی از محورهای اصلی فعالیت‌مان را فروش بیمه‌های زندگی قرار داده‌ایم و اعتقاد داریم که می‌توانیم حضور مناسبی در حوزه بیمه‌های زندگی داشته باشیم. به همین دلیل با برنامه‌ریزی‌های که شکل گرفت توانستیم محصولات جدیدی را به بازار بیمه عرضه کنیم، از جمله بیمه عمر مستمری پیشامد، که این محصول یک محصول جدید و انحصاری بیمه دی است.

محمدرضا کشاورز، مدیرعامل بیمه دی، در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با اشاره به حضور بیمه دی در دوازدهمین دوره نمایشگاه بورس، بانک و بیمه گفت: ما به عنوان یک شرکت بیمه‌ای فعال در صنعت بیمه، که در حال حاضر در حوزه‌های مختلف بیمه‌ای فعالیت داریم، علاقه داشتیم با حضور در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه فرصتی را برای بازدید کنندگان فراهم کنیم تا امکان اطلاع‌رسانی بیشتری نسبت به خدمات و محصولات جدیدمان، فراهم شود.

وی در باره در تشریح وضعیت بیمه دی در سال 97 اظهار داشت: در مجموع عملکرد بیمه دی در سال 1397 عملکرد قابل قبول و رضایت بخشی بود. این ادعا را بر اساس شاخص‌هایی مطرح می‌کنم که قابل ارزیابی است. بیمه دی در سال 1397 شرکت دوم بازار در میان شرکت‌های بیمه خصوصی به لحاظ حجم فروش و سهم بازار بودیم. به لحاظ عملکرد و حوزه‌های سرمایه‌گذاری شرکت نیز نتایج بسیار خوبی داشتیم. به لحاظ بیمه‌گری، مدیریت ریسکی که اعمال کردیم به نتایج قابل قبولی منتهی شد. در سال 1397 در بخش بیمه‌ای توانستیم برای دومین سال پیاپی افتخار این را داشته باشیم که در خدمت ایثارگران عزیز کشور باشیم.

کشاورز در خصوص اهداف بیمه دی در سال 1398 گفت: امسال تلاش‌مان بر این است که همین روند مطلوب را ادامه بدهیم. چشم‌اندازی که ترسیم کردیم و برای بیمه دی بسیار اهمیت دارد این است که «پدیده مطلوب مشتریان» باشیم و همچنین هدف‌مان این است که تا سال 1400 پر بازده‌ترین شرکت صنعت بیمه کشور باشیم.

وی در خصوص وضعیت سرمایه‌گذاری بیمه دی در بازار سرمایه گفت: با توجه به سرمایه‌گذاری‌های اصولی بیمه دی و همچنین رونق بورس و بازده خوب بازار سرمایه در سال گذشته توانستیم در این بازار بازدهی مناسبی داشته باشیم.

وی در خصوص کمپین «میلیون‌ها می‌ارزه» که توسط بیمه دی اجرا شد، اظهار داشت: ما در بیمه دی، یکی از محورهای اصلی فعالیت‌مان را فروش بیمه‌های زندگی قرار داده‌ایم و اعتقاد داریم که می‌توانیم حضور مناسبی در حوزه بیمه‌های زندگی داشته باشیم. به همین دلیل با برنامه‌ریزی‌های که شکل گرفت توانستیم محصولات جدیدی را به بازار بیمه عرضه کنیم، از جمله بیمه عمر مستمری پیشامد، که این محصول یک محصول جدید و انحصاری بیمه دی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز