خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها خبر داد ؛

ابتلا به فقر شدید یک میلیون نفر در کشور پس از وقوع سانحه رانندگی

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۸۴۱

مدیرعامل جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها گفت: سالانه یک میلیون نفر پس از وقوع سانحه رانندگی دچار فقر شدید می‌شوند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، بخارایی در مراسم گرامیداشت روز ایمنی حمل و نقل با بیان اینکه برای ارتقای ایمنی راه‌ها نیازمند عزم ملی هستیم، گفت: تعیین یک روز برای عطف توجه مردم و هم‌پیمانی برای کاربران و طیف‌های مختلف به بحث ایمنی بسیار موثر است و می‌تواند منجر به شناسایی عوامل دخیل در بروز تصادفات شود.

وی با تاکید بر اینکه ایمنی حق ملی هر شهروندی است گفت: حق هر کودکی است که سرپرست خود را در تصادفات جاده ای از دست ندهد و این موضوع با توجه ویژه به مقوله ایمنی قابل تحقق است.

مدیرعامل جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها با اشاره به آثار سوء سوانح جاده‌ای گفت: سالانه بیش از 16 هزار نفر در کشورمان در سوانح جاده‌ای کشته می‌شوند و 350 هزار نفر دچار معلولیت و از کارافتادگی دائمی می‌شوند.

وی افزود:‌ همچنین یک میلیون نفر پس از بروز سوانح راننگی به فقر شدید مبتلا می‌شوند که غیر از ارتقای ایمنی در عوامل مختلف امکان کاهش این اعداد و ارقام نیست.

بخارایی تاکید کرد:‌ حمل و نقل برای توسعه است نه اینکه موجب خسارت و مرگ هموطنان‌مان شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز