خبرگزاری کار ایران

برگزاری مراسم معارفه شرکت سرمایه گذاری صدرتامین در بورس تهران

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۹۰۹

مراسم معارفه ورود شرکت سرمایه‌گذاری تامین صبا در بورس و اوراق بهادار تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا در این مراسم احمد زمانی مدیر شرکت سرمایه گذاری صدر تامین با اشاره به حوزه فعالیت این شرکت گفت:موضوع فعالیت‌های شرکت بیشتر درحوزه‌های معدنی، کانی‌های فلزی و غیر فلزی و زنجیره وابسته است که در سال 92 براساس تصمیمی هوشمندانه از بخش کاشی و سرامیک خارج شده و به سمت حوزه معدن حرکت کردیم.

وی ادامه داد:در اسفند ماه گذشته در بورس پذیرش شدیم و در حال حاضر  دارای 12 درصد پرتفوی غیر بورسی  و 88 درصد نیز پرتفوی بورسی هستیم.

همچنین بسیاری از شرکت‌های تحت پوشش شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین در حوزه تولید خود در سطح کشور پیشتاز هستند و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند .

وی در مورد استخراج طلا از دو معدن کردستان و سیستان گفت: در ارتباط با معادن طلای کردستان براساس گواهی کشف زمین شناسی تقریبا 17 تن طلا قابل استخراج است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال 99 این استخراج شروع شود.

همچنین در معدن طلای سیستان هم که بخشی از معادن پلی متال است دو سال آینده شروع به استخراج آن خواهیم کرد .

در ادامه این مراسم بهروز خالق مدیر مجامع امور شستا در مورد این مراسم گفت: براساس سیاست‌های دولت در راستای خروج از بنگاهداری ما تلاش می‌کنیم به سمت این سیاست‌ها حرکت کنیم و تقریبا از دو سال گذشته در حال پیاده کردن آن هستیم .

وی افزود: یکی از سیاست‌های شستا بحث اطلاع رسانی و شفافیت در حوزه فعالیت بنگاه های خود است حتی ما سعی می کنیم این شففایت را در مورد شرکت های غیر بورسی خود رعایت کنیم.

در حال حاضر نیز 12 درصد شرکت‌های ما غیر بورسی هستند و در حال مذاکره هستیم تا برخی از آنها را نیز در بورس عرضه کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز