خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران:

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در یاری رسانی به سیل‌زدگان پیشگام بوده است

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۵۵۷

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: در زمان وقوع سیل، بانک قرض الحسنه در پرداخت تسهیلات و کمک‌ها به سیل‌زدگان پیشتاز بوده و حدود یازده میلیارد ریال تسهیلات به کمیته امداد جهت یاری رسانی به سیل‌زدگان پرداخت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی اکبری در بیان اقدامات و عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران طی سال ۹۷ گفت: رویکرد و اعتماد مردم به ما کمک کرد که به سمت بانک قرض الحسنه و آمدند و در سال ۹۷ منابع بانک قرض الحسنه رشد داشت و تسهیلاتی که بانک پرداخت کرد حدود ۷۰ درصد رشد داشت.

وی با بیان اینکه تسهیلات بانک به یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از مردم پرداخت شده است، اظهار داشت: این نشان داد که بانک قرض‌الحسنه توانسته از نظر مبلغی و تعدادی در پرداخت تسهیلات رشد داشته باشد.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خاطرنشان کرد: حدود ۵۵ درصد از حوزه‌های پرداختی تسهیلات برای معیشت و ازدواج و مابقی برای حمایت از کالا و خدمات ایرانی پرداخت شده است و به صورت میانگین به هر فرد حدود ۱۱ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است که رقمی قابل توجه است. 

وی افزود: اتفاق بزرگی که در سال ۹۷ رخ داد این بود که مجموعه بانک قرض‌الحسنه به سمتی برود که به مددجویی‌های کمیته امداد توجه شود و باعث شده به سمت توانمندسازی مددجویان هدایت شود. در این بخش مشارکتی ۱۱۲ هزار نفری شکل گرفت که حدود ۱۰ تا ۱۲ هزار نفر برای اشتغال و بخشی از آن هم در حوزه معیشت بوده است.

اکبری گفت: در زمان وقوع سیل، بانک قرض الحسنه در پرداخت تسهیلات و کمک‌ها به سیل‌زدگان پیشتاز بوده و اوایل سال که سیل اتفاق افتاد برای استان‌های شمالی حدود ۲ میلیارد ریال کمک بلاعوض و در ادامه در استان های دیگر حدود ۹ میلیارد ریال کمک به کمیته امداد جهت یاری رسانی به سیل زدگان کمک کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز