خبرگزاری کار ایران

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب خوزستان در گفت‌وگو با ایلنا:

وضعیت تامین آب شرب شهرهای سیل زده خوزستان/ کیفیت آب تحت کنترل است

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۸۰۹

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: با توجه به اینکه کدورت رودخانه‌ها تغییر کرده و حجم‌های سیلابی داخل آبگیرها شده، مشکلاتی بوجود آمده که با مدیریت تصفیه خانه و تاسیسات و همچنین افزایش مصرف مواد تصفیه کننده و گندزدا این معضل را جبران کردیم.

مهرداد قنواتی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره قطعی و تامین آب شهرهای خوزستان اظهار داشت: در شهرهای تحت پوشش ما تولید و توزیع آب بدون وقفه انجام می‌شود و مشکلات سیلابی را با مدیریت توزیع و ذخیره مخازن و همچنین مدیریت آبگیرها و تاسیسات انجام می‌دهیم و مشکلی از این بابت نداریم.

وی با بیان اینکه تمام تاسیسات آب و فاضلاب استان فعال است، افزود: تنها شهری که از پنجشنبه شب سیلابی شد و شبکه و تاسیسات زیر آب رفت شهر گوریه از توابع شوشتر است که اکنون به وسیله 6 دستگاه تانکر و همچنین تدارک یک خط انتقالی در کنار آن تامین آب صورت می‌گیرد و جای نگرانی نیست.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب خوزستان درباره تغییر کیفیت آب خوزستان پس از سیلاب گفت: 70 درصد آب استان از روان‌آب‌ها تامین می‌شود با توجه به اینکه کدورت رودخانه‌ها تغییر کرده و حجم‌های سیلابی داخل آبگیرها شده، مشکلاتی بوجود آمده که با مدیریت تصفیه خانه و تاسیسات و همچنین افزایش مصرف مواد تصفیه کننده و گندزدا جبران کردیم تا مشکلی پیش نیاید، مناطقی هم که احیانا پیش بینی می‌شود در آن مشکلی باشد به صورت تانکر از منابع مطمئن و با توزیع آب بسته بندی تامین آب صورت می‌گیرد.

وی درباره قطعی آب هم بیان کرد: قطعی آب برنامه ریزی شده و بلند مدت نداریم. ممکن است به دلیل مدیریت توزیع و ذخیره مخازن مقاطعی کوتاه قطعی داشته باشیم تا تمام شهرها بصورت یکنواخت آب را تحویل بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز