خبرگزاری کار ایران

​حجت‌اله صیدی در بازدید از مناطق سیل‌زده لرستان:

بانک صادرات ایران با ارائه تسهیلات کم‌بهره و بلندمدت از سیل زدگان حمایت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۶۵۵

مدیرعامل بانک صادرات ایران ضمن ابراز همدردی با سیل‌زدگان، گفت: تسهیلات ویژه این بانک با حداقل نرخ کارمزد و بیشترین زمان بازپرداخت به هموطنان آسیب دیده از سیل در لرستان، کرمانشاه و دیگر استان‌ها پرداخت خواهد شد.

 به گزارش ایلنا، حجت‌اله صیدی در جریان بازدید از مناطق سیل‌زده و در نشست مشترک مدیران شعب استان‌های کرمانشاه و لرستان، افزود: همواره پس از هر سختی، آسانی و برکتی است. امیدواریم دشواری‌هایی که هم‌وطنان عزیز ما در لرستان، کرمانشاه، گلستان، خوزستان و ... متحمل شده اند به لطف خداوند سپری شده و هر چه زودتر به روال عادی زندگی بازگردند.

این مقام مسئول در راستای کمک به سیل زدگان لرستان از اعزام دو کامیون کمک‌های امداد و نجات به شهرستان پلدختر خبر داد و افزود: این اقلام در وهله اول با توجه به سردی هوا شامل پتو، آب، نان، خرما، دارو و... است.

وی تاکید کرد: با توجه به خسارات تحمیلی در مناطق سیل زده، بانک صادرات ایران بخشی از اعتبارات خود را در راستای حمایت از این عزیزان اختصاص خواهد داد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران با اشاره به ضرورت حمایت از افرادی که خساراتی در بخش‌های کشاورزی، باغات، دام و معیشتی را متحمل شده‌اند، خاطرنشان کرد: این دسته تسهیلات که به سیل‌زدگان سراسر کشور تعلق می‌گیرد با شرایط ویژه بوده و حداقل کارمزد و بیشترین زمان ممکن جهت بازپس‌گیری در نظر گرفته خواهد شد.

بهزاد قهرمانی، مدیر شعب بانک صادرات استان کرمانشاه نیز در این نشست،گفت: سعی کردیم که خیلی سریع اقدام به کمک‌رسانی به سیل‌زدگان کنیم و این کمک‌رسانی‌ها از طرف بانک صادرات استان کرمانشاه با دو کامیون که عمدتاً  تخته پتو هستند به سیل زدگان استان لرستان اهداء شد.

وی افزود: در ادامه هم اقلام مورد نیاز اعم از نقدی و غیر نقدی را جمع آوری و ارسال خواهیم کرد و انشاالله این همدلی ادامه داشته باشد.

 سید جمال فقیهی، مدیر شعب بانک صادرات استان لرستان هم در این نشست با بیان اینکه تنها بانک فعال همزمان با وقوع سیل در مناطق سیل زده لرستان، بانک صادرات ایران بوده است، گفت: دو دستگاه خودپرداز در شهرستان پل دختر مستقر شد و شعبه بانک در این شهر نیز با وجود شرایط بحرانی موجود، از ساعات اولیه خدمت رسانی به مردم را انجام داده اند.

این مقام مسئول افزود: از زمان وقوع سیل کلیه همکاران به جز کمک های مالی به صورت میدانی در صحنه حضور داشته و اقلامی شامل دستمال کاغذی، خرما، دو تن آب معدنی، پتو و ... اهدا کردند.

وی ابراز کرد: کلیه همکاران از محل حقوق و مزایای خود، مبلغ یک میلیارد تومان به سیل زدگان اهدا کرده اند که در ادامه هم کمک‌های نقدی و غیر نقدی دیگر انجام خواهد شد. این وظیفه ماست که بتوانیم قدمی در جهت رفاه حال مردم و رفع مشکلات به وجود‌آمده، برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز