خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری:

شرکت‌های بهره بردار فوکر ۱۰۰ برای اجرای دستورالعمل صلاحیت پروازی تا ۸ فروردین مهلت دارند

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۷۰۷

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: شرکت‌های بهره‌بردار هواپیمای فوکر ۱۰۰ تا هشتم فروردین ماه فرصت دارند تا نسبت به انجام بندهای مربوط به دستورالعمل الزام شده سازمان اقدام و در چک A هواپیما نیز تکرار کنند.

به گزارش ایلنا، رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی این سازمان با اعلام اینکه سازمان هواپیمایی کشوری به ۵ شرکت هواپیمایی بهره بردار فوکر ۱۰۰ مهلتی ۵ روزه داده است، گفت: نظر به برخی حوادث ناشی از اشکال در ارابه‌های فرود  فوکر ۱۰۰ ناوگان هوایی کشور و برای اطمینان بیشتر استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری دستورالعمل فوری صلاحیت پروازی جهت انجام چک‌های مربوطه به مشکل ارابه های فرود را ظرف مدت ۵ روز صادر کرد.

جعفرزاده افزود: پس از جلسه مشترک مورخ ۳ فروردین ۹۸ شرکت‌های هواپیمایی بهره بردار فوکر ۱۰۰ با معاون استاندارد پرواز، معاون هوانوردی و امور بین الملل و مدیرکل صلاحیت پرواز در سازمان هواپیمایی کشوری، دستورالعمل فوری صلاحیت پروازی در خصوص این نوع هواپیما به این شرکت‌ها نهایی و ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه این شرکت ها تا هشتم فروردین ماه فرصت دارند تا نسبت به انجام بندهای مربوط به دستورالعمل الزام شده سازمان اقدام و  در چک A هواپیما نیز تکرار کنند.

جعفرزاده شرکت‌های بهره بردار هواپیمای فوکر ۱۰۰ را ایران ایر، آسمان، قشم ایر، کیش ایر، کارون ذکر کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز