خبرگزاری کار ایران

کاهش مصرف بنزین به سبب سیل

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۶۷۷

مصرف بنزین سراسر کشور در روز یکشنبه چهارم فروردین‌ ۹۴ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر ثبت شد که این رقم در مقایسه با نخستین روزهای سفرهای نوروزی با کاهش قابل توجه روبه‌رو شده است.

به گزارش ایلنا، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد: مصرف بنزین کشور در روز چهارم فروردین‌ماه، ۹۴ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بوده است که این مقدار در مقایسه با نخستین روزهای تعطیلات نوروزی کاهش یافته است.

 به نظر می‌رسد دلیل کاهش نسبی مصرف بنزین در مقایسه با روزهای گذشته وضعیت نامساعد جوی و بارش‌های سیل آسا در سراسر کشور باشد.

مصرف بنزین کل کشور در آخرین روز سال ۹۷ (چهارشنبه، ۲۹ اسفندماه) رکورد ۱۳۵ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر را ثبت کرد که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۶ با ۱۰۴ میلیون و ۹۶۰ هزار لیتر، ۳۰.۴ درصد افزایش یافته بود.

بر اساس اعلام این شرکت، مصرف بنزین کشور در روز چهارم فروردین‌ماه در مقایسه با مدت مشابه پارسال (چهارم فروردین‌ماه ۹۷ با رقم ۹۳ میلیون و ۳۸۳ هزار لیتر) ۱.۱ درصد افزایش یافته است.

محمدرضا موسوی‌خواه، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی پیش از این از ذخیره‌سازی ۲ میلیون و ۱۷۰ هزار لیتر انواع فرآورده در فروشندگی‌های روستایی و توزیع سوخت رایگان در مناطق سیل زده استان گلستان و مازندران و توزیع بیش از ۵۰ هزار لیتر سوخت رایگان به مردم و خودروهای امدادی خبر داد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز