خبرگزاری کار ایران

وزیر اقتصاد کشورمان وارد باکو شد

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۱۲۲

فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان بامداد امروز، پنجشنبه در راس یک هیات اقتصادی برای حضور در سیزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان، وارد باکو شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی(شادا)، سیزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان روزهای 23 و 24 اسفندماه جاری در باکو برگزار خواهد شد.

در این اجلاس راهکارهای گسترش همکاری‌های ایران و جمهوری آذربایجان در حوزه های سرمایه گذاری، تجاری، مالی و بانکی، گمرک و مسایل مرزی، ارتباطات ،انرژی و محیط زیست، کشاورزی ، امنیت غذایی و بهداشت ، علمی و آموزشی و فرهنگ و گردشگری در قالب هشت کمیته تخصصی بررسی می شود.

دیدار با الهام علی اف، رییس جمهور جمهوری آذربایجان و همچنین دیدار با نخست وزیر، وزیر اقتصاد، وزیر کشاورزی، رییس بانک ملی،رییس راه آهن، رییس گمرک جمهوری آذربایجان، حضور در همایش تجاری مشترک و بازدید از کوی صنعتی پیراللهی حومه باکو از جمله برنامه های سفر دو روزه وزیر امور اقتصاد و دارایی کشورمان می باشد.

گفتنی است، در پایان سیزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان چند سند مربوط به نتایج این اجلاس به امضای مسوولان اقتصادی دو کشور خواهد رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز