خبرگزاری کار ایران

کشف ۱۰۰ تن آرد قاچاق و ۲۵۵ بطری مشروبات الکلی از سوی گمرک

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۸۷۷

ماموران گمرک در عملیات‌های جداگانه‌ای موفق به کشف ۱۰۰ تن آرد قاچاق، ۲۵۵ بطری مشروبات الکلی و ۳۸ هزار قوطی ۵۰ گرمی سم کشاورزی شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از گمرک ایران، مأموران گمرک دوغارون با هوشیاری در حین کنترل محموله‌های صادراتی موفق به کشف ۱۰۰ تن آرد قاچاق از ۴ تریلر بار شدند. قاچاقچیان قصد داشتند با اظهار خلاف واقع و تحت عنوان پودر کیک، این مقدار کالای یارانه‌ای را از کشور خارج کنند.

همچنین مأموران گمرک ایلام در مرز مهران دو دستگاه تریلر را متوقف کردند که صاحب کالا برای فرار از ارائه مجوز بیش از ۴۰ تن ورق فولادی را تحت عنوان ورق گالوانیزه به گمرک اظهار کرده بود. ارزش بار کشف شده بیش از ۲ میلیارد و ۴۶۱ میلیون ریال بود.

کشف ۲۵۵ بطری مشروبات الکلی قاچاق

مأموران گمرک نخل تقی (استان بوشهر) پس از بررسی کالاهای وارداتی از یک لنج، ۲۵۵ قوطی بطری مشروبات الکلی که به صورت ماهرانه در بشکه‌های گریس جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

قاچاقچیان با استفاده از بشکه‌های ۲۰ لیتری ابتدا نسبت به جاسازی مشروبات الکلی و در نهایت اقدام به ریختن گریس در بالای بشکه به ضخامت حدود ۲۰ سانت کرده بودند که از این طریق قصد عادی جلوه دادن کالای مورد نظر را داشتند.

همچنین مأموران این گمرک پس از بررسی بیشتر کالاهای موتور لنج ورودی به این گمرک تعداد ۳۸ هزار قوطی ۵۰ گرمی سم کشاورزی که بدون اخذ مجوز لازم قصد ورود به کشور را داشت، کشف و ضبط کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز