خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی:

دشمنان از همه ابزارها برای مانع تراشی در مقابل ایران استفاده می‌کنند/ رمز ماندگاری انقلاب وحدت کلمه است

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۶۰۸

وزیر راه و شهرسازی گفت: سلطه ستیزی یعنی در اوج عزت قرار گرفتن و سلطه‌پذیری به معنی به ذلت کشانده شدن کشور و ملت است ما امروز در شرایطی هستیم که آخرین توطئه دشمنان‌مان به عنوان جنگ اقتصادی با هدف به صفر رساندن ارزش پول کشور برای فروپاشی نظام جمهوری اسلامی بیان شده است و دشمن تمام سعی خود را برای پیشبرد این هدف انجام خواهد داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در مراسم جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که امروز 12 بهمن در ترمینال یک فرودگاه مهرآباد برگزار شد، اظهار کرد: امام با یک ایمان راسخ، دلی آرام و قلبی مطمئن در 12 بهمن چهل سال قبل در چنین روزی وارد فروگاه مهر‌آباد شد و ما هر سال این لحظات را جشن می‌گیریم و خاطرات را مرور می‌کنیم و با امام پیمان می‌بندیم.

وی افزود: اساس جمهوری اسلامی و انقلاب بر تقوی است آنچه در تقوی بنا گذاشته شود ابدی است ما باید همواره خود را در پیشگاه الهی ببینیم و برای پیشبرد اهداف انقلاب جانفشانی کنیم.

اسلامی در ادامه تصریح کرد: دشمنان ما از بدو پیروزی انقلاب تاکنون نقشه‌های متعدد و توطئه‌های ریز و درشتی را با اجماع جهانی و شبه جهانی اجرا کرده‌اند و همیشه به فکر فروپاشی انقلاب بوده‌اند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این نکته که هدف امام مبارزه با سلطه بوده اذعان داشت: امام با سلطه مبارزه کرد و هدف سلطه‌ستیزی داشت اگر قرار بود ما سلطه‌پذیر باشیم نیازی به انقلاب، جانفشانی‌ها و تقدیم هزاران شهید نداشتیم. در این بین سلطه‌پذیری و سلطه‌ستیزی برای ما باید کاملا روشن باشد.

وی افزود: پذیرش سلطه یعنی حفظ وضعیت زمان شاه که منابع کشور در اختیار سلطه بود و سیاست‌های آن بر کشور حاکم بود و ما تنها مجری برنامه‌های نظام سلطه بودیم.

اسلامی اذعان داشت: سلطه ستیزی یعنی در اوج عزت قرار گرفتن و سلطه‌پذیری به معنی به ذلت کشانده شدن کشور و ملت است ما امروز در شرایطی هستیم که آخرین توطئه دشمنان‌مان به عنوان جنگ اقتصادی با هدف به صفر رساندن ارزش پول کشور برای فروپاشی نظام جمهوری اسلامی بیان شده است و دشمن تمام سعی خود را برای پیشبرد این هدف انجام خواهد داد.

وی افزود: ایران در حال حاضر از لحاظ زیرساخت‌ها، تراز و روند گمرک کشور از قوانین مستحکمی برخوردار است و آسیب‌پذیر نیست. کشور ما دارای ثروت قابل ملاحظه‌ای است و با توکل بر خدا و استفاده قوی از منابع کشور می‌توانیم با استکبار مقاله کنیم.

وزیر راه و شهرسازی در رابطه با نظریه دکترین استکبار در زمینه ایران گفت: دکترین استکبار می‌گوید ایران کشوری پرجمعیت است که مردمی با استعداد و منابع تجدیدپذیر بالا دارد و اگر به تکنولوژی پیشرفته مجهز شود نمی‌توان با آن مقابله کرد بنابراین از تمام ابزارآلات برای مانع تراشی در مقابل ایران استفاده می‌کنند.

اسلامی گفت: امروز ما با کشورهایی در ارتباط هستیم که عملا اجازه استفاده از منابع خود را نداشته و باید از آمریکایی‌ها اجازه بگیرند در مقابل ما در شرایطی هستیم که کسی نمی‌تواند برای ما تصمیم بگیرد بنابراین صفت سلطه‌ستیزی باعث بالندگی کشور شده است.

وزیر راه و شهرسازی رمز پیروزی انقلاب را وحدت کلمه دانسته و اذعان داشت: بنا بر فرموده امام خمینی رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب وحدت کلمه است. ما باید به خدا توکل داشته و وحدت کلمه را در نظر بگیریم. امیدواریم خداوند به همه ما این باور را اعطا کند تا با کمک یکدیگر راه توسعه را طی کنیم و تراز کشور را که تراز عزت و سربلندی روز افزون است ارتقا دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز