خبرگزاری کار ایران

همتی:

مردم دارایی خود را در معرض ریسک بازار ارز قرار ندهند/ زمان و نوع مداخله را بانک مرکزی تعیین می کند، نه فضاسازی دلالان

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۹۷۲

رئیس کل بانک مرکزی گفت:نرخ هایی که توسط فرصت جویان و در فضای مجازی درباره نرخ ارز مطرح می شود، ماندگار نیست و به مردم توصیه می‌کنم دارایی خود را در معرض ریسک بازار ارز قرار ندهند.

عبدالناصر همتی در پست اینستاگرامی خود نوشت:

این روزها متاسفانه برخی افراد و صاحب منصبان و بعضا ذینفعان، به تریبونی که دسترسی پیدا می کنند، با بی توجهی به جنگ تبلیغاتی و روانی دشمنان علیه کشورمان و در حد خود، آینده منفی را به غلط برای کشورمان به تصویر می کشند. دلالان و نوسان گیران هم سوار بر اینگونه القائات و بزرگ نمایی‌ها، بحث‌هایی مانند تاثیر رد یا قبول پالرمو و SPV و سایر بهانه ها، کسب و کار خود را، با فروش ارزهای بالاخریده خود، رونق می‌دهند.

عوامل اقتصادی و توانایی مداخله بانک  مرکزی، نرخ هایی که امروز توسط فرصت جویان و در فضاهای مجازی مطرح می شود را ماندگار نمی‌داند. به مردم عزیز توصیه می کنم دارایی خود را در معرض ریسک بازار ارز قرار ندهند. بانک مرکزی همچنان که تا بحال نیز نشان داده است، در موقع مقتضی تدابیر پیش بینی شده را عملیاتی خواهد کرد. زمان و نوع مداخله را بانک مرکزی تعیین می کند، نه فضاسازی دلالان و فرصت جویان.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز