خبرگزاری کار ایران

با حکم مدیرعامل نیکو؛

مدیرعامل پتروپارس تغییر کرد

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۹۴۹

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره نیکو در حکمی حمیدرضا مسعودی را به عنوان مدیرعامل شرکت پتروپارس منصوب کرد.

به گزارش ایلنا از وزارت نفت، در حکم علی اکبر پور ابراهیم آمده است:

«نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی و با عنایت به مصوبه مجمع عمومی شرکت پتروپارس به موجب این حکم به سمت مدیرعامل و عضو اصلی هیئت مدیره شرکت پتروپارس منصوب می شوید. موارد ذیل از حیطه وظایف آن شرکت مورد تاکید می‌باشد.

اجرای مجدانه طرح‌ها و پروژه‌های در دست آن شرکت به ویژه طرح‌های اولویت‌دار و میادین مشترک، حفظ و توسعه منابع انسانی ارزشمند شرکت پتروپارس، انتقال و بومی‌سازی دانش و فناوری‌های جدید در اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها و ایجاد ساختار و سازماندهی برای حضور شرکت در پروژه‌های میان‌دستی صنعت نفت.

در پایان ضمن تاکید بر به‌کارگیری نیروهای متعهد، متخصص و با انگیزه، موفقیت روزافزون جنابعالی و کلیه همکاران را از خداوند منان مسئلت دارم.

مدیر مهندسی و ساختمان شرکت پایانه‌های نفتی ایران، مدیر طرح‌های مهندسی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، مجری طرح توسعه فاز ۱۹ پارس جنوبی شرکت نفت و گاز پارس و مجری طرح توسعه فاز ۱۴ پارس جنوبی شرکت نفت و گاز پارس در کارنامه مدیرعامل جدید شرکت پتروپارس قرار دارد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز