خبرگزاری کار ایران

گشایش دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت در و پنجره

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۲۱۲

نمایشگاه بین المللی تهران از فردابا گشایش دهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته میزبان ده‌ها شرکت و واحد تولیدی در و پنجره و صنایع وابسته به این صنعت است، نمایشگاهی که در آن صنعتگران و تولید کنندگان گرد هم می آیند و ضمن ارائه نوین ترین تولیدات و خدمات خود با یکدیگر به تبادل اطلاعات می پردازند.

به گزارش ایلنا به نقل از شرکت نمایشگاه بین المللی در این نمایشگاه که از 3 تا 6 بهمن ماه در فضایی بالغ بر سی هزار مترمربع و در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود،بیش از 350 شرکت داخلی و خارجی حضور و مشارکت دارند.

فرهاد امینیان رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه گفت: نمایشگاه بین المللی در و پنجره از نخستین دوره برپایی آن در سال 1388تا به امروز از رشد صعودی بسیار مناسبی برخوردار بوده و مورد استقبال مطلوب شرکت ها و واحدهای فعال در این صنعت واقع شده است.

امینیان افزود: نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته از سال آینده در تیرماه برگزار می شود که این موضوع با توجه به زمان مناسب تر آن نسبت به زمان فعلی که در زمستان است، میزان استقبال مشارکت کنندگان در نمایشگاه را بیش از پیش افزایش خواهد داد.

رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه گفت: به رغم رکود مزمنی که در حوزه صنعت ساختمان حاکم شده و نیز شرایط اقتصادی ویژه ناشی از اعمال تحریمهای خارجی، نوسانات نرخ ارز و ممنوعیت ورود کالاهای در و پنجره به کشور، استقبال بسیار خوبی از سوی فعالان صنعت در و پنجره کشور از نمایشگاه امسال به عمل آمده و نمایشگاه در فضای بسیار گسترده ای برگزار می شود

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از سوی شرکت بین المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران برگزار می شود،گفت: البته نباید منکر این موضوع شد که حضور شرکتهای خارجی نسبت به سالهای قبل کمتر شده است با این وجود برپایی یک نمایشگاه صنعتی در شرایط فعلی در چنین سطحی ، حاکی از چشم انداز روشن و امیدوار کننده صنعت در و پنجره کشور محسوب میشود و این نمایشگاه تخصصی کماکان به عنوان نقطه اتکا و امید فعالان و دست اندرکاران این صنعت به شمار می آید.

رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه اضافه کرد: دهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابستهبه صورت تفکیک شده و در سالنهای مجزا برگزار می شود که شامل گروههای پروفیل یوپی وی سی، گروه در و پنجره یو پی وی سی، گروه ماشین آلات و تجهیزات و گروه در و پنجره آلومینیومی است که هرکدام یک یا چند سالن مستقل را در اختیار دارند و مابقی گروه ها مانند یراق آلات، شیشه پنجره، توری پنجره ، نشریات تخصصی و سایر حوزه های مرتبط جانمایی شده اند.

امینیان گفت: مخاطبین این نمایشگاه علاوه بر مصرف کنندگان عام، عمدتا شرکتهای ساختمانی، انبوه سازان مسکن و شهرک‌ها، مجتمع های مسکونی، اداری و تجاری، هتل ها، بیمارستان ها، مراکز آموزشی و ورزشی هستند.

معرفی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل صنایع وخدمات صنعت در و پنجره، ایجاد زمینه‌های جذب سرمایه و سرمایه گذاری، آشنایی با نوآوری ها و پیشرفت های صنعت در و پنجره، ایجاد فضای رقابتی و ارتباط مستقیم میان تولید کنندگان و مصرف کنندگان، اشتغالزایی و یافتن بازارهای جدید صادراتی و افزایش صادرات؛ مهمترین اهداف برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته است.

برگزاری هشت کارگاه آموزشی تخصصی مرتبط با صنعت در و پنجره از دیگر برنامه های جانبی دهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته است، که با  توجه به شرایط بازار، بخش عمده این کارگاه ها مربوط به موضوعات فروش و بازاریابی کالای در و پنجره و نیز افزایش سطح دسترسی به بازار داخلی و خارجی است.

دهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته از 3 تا 6بهمن ماه هر روز از ساعت 10 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز