خبرگزاری کار ایران

بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه صنعت در و پنجره کشور در راه است

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۰۲۳

شرکت های مختلف داخلی و خارجی و تولید کنندگان و دست اندرکاران صنعت در و پنجره از جای جای کشورمان خود را آماده می کنند تا جدیدترین تولیدات و خدمات خود را در نهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته تهران به نمایش بگذارند.

به گزارش ایلنا این نمایشگاه از 13 تا 16 بهمن ماه از سوی شرکت بین المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران در فضایی بالغ بر43 هزار مترمربعو در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزارمی شود.

در نهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره 410 شرکت حضور دارند که از این تعداد 356شرکت داخلی و 54  شرکت نیز خارجی و از کشورهای ترکیه، چین، آلمان، بلغارستان، ایتالیا، امارات متحده عربی و اسپانیا هستند.

فرهاد امینیان رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه گفت: نمایشگاه بین المللی در و پنجره از نخستین دوره برپایی آن درسال 1388 تا به امروز از رشد صعودی بسیار مناسبی برخوردار بوده و مورد استقبال مطلوب شرکتها و واحدهای فعال در این صنعت واقع شده است.

امینیان افزود: با توجه به کیفیت و کمیت مطلوب برگزاری، نمایشگاه بین المللی در و پنجره به عضویت اتحادیه جهانی نمایشگاهها (UFI)درآمده است که این امر افتخار بزرگی برای این نمایشگاه به شمار می آید زیرا نمایشگاههایی که عضویت اتحادیه جهانی نمایشگاهها را دارند از اعتبار و شهرت بین المللی برخوردارند و همواره مورد توجه مخاطبان صنعت نمایشگاهی قرار دارند.

وی اضافه کرد: نهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابستهبه صورت تفکیک شده و در سالنهای مجزا برگزار می شود که شامل گروههای پروفیل یوپی وی سی، گروه در و پنجره  یو پی وی سی، گروه ماشین آلات و تجهیزات و گروه در و پنجره آلومینیومی است که هرکدام یک یا چند سالن مستقل را در اختیار دارند و مابقی گروه ها مانند یراق آلات، شیشه پنجره، توری پنجره ، نشریات تخصصی و سایر حوزه های مرتبط به عنوان گروههای ثانویه در میان گروههای کالایی اصلی جانمایی شده اند.

امینیان با بیان اینکه نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته بزرگترین رویداد تخصصی حوزه صنعت در و پنجره کشور و منطقه خاورمیانه است، گفت: مخاطبین این نمایشگاه علاوه بر مصرف کنندگان عام، عمدتاً شرکتهای ساختمانی، انبوه سازان مسکن و شهرک ها، مجتمع های مسکونی، اداری و تجاری، هتل ها، بیمارستان ها، مراکز آموزشی و ورزشی هستند.

معرفی ظرفیت های بالقوه و بالفعل صنایع وخدمات صنعت در و پنجره، ایجاد زمینه های جذب سرمایه و سرمایه گذاری، آشنائی با نوآوری ها و پیشرفت های صنعت در و پنجره، ایجاد فضای رقابتی و ارتباط مستقیم میان تولید کنندگان و مصرف کنندگان، اشتغالزائی و یافتن بازارهای جدید صادراتی و افزایش صادرات؛ مهمترین اهداف برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته است.

برنامه ریزی شده است تا چند هیئت تجاری و بازرگانی از کشورهای منطقه در این نمایشگاه حضور یابند و ضمن بازدید از غرفه و سالن های نمایشگاه با بنگاهای اقتصادی، تولید کنندگان و صاحبان صنایع در و پنجره ایرانی وارد مذاکره شوند.

برگزاری هشت کارگاه تخصصی در زمینه های مختلف مربوط به صنعت تولید در و پنجره از دیگر برنامه های جانبی نهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته است.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر این نمایشگاه با شماره تلفن 22397540-021 ستاد برگزاری نمایشگاه تماس بگیرند و یا به پایگاه اینترنتی www.titexgroup.comمراجعه نمایند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز