خبرگزاری کار ایران

سخنگوی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در گفت‌وگو با ایلنا:

ابطال 25 هزار کارت غیر قانونی طی یکماه / زمان اجباری شدن کارت سوخت مشخص نیست

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۷۵۱

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با اعلام اینکه سامانه‌های ثبت‌نام همچنان برای ویرایش اطلاعات باز است، گفت: از کسانی که کارت سوخت ندارند می‌خواهیم سریع‌تر برای ثبت نام مراجعه کنند.

زیبا اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره روند ثبت نام کارت سوخت المثنی اظهار داشت: تا کنون 2 میلیون و 600 هزار نفر برای دریافت کارت سوخت ثبت نام کرده‌اند و فردا هم آخرین مهلت ثبت‌نام است.

وی با اعلام اینکه سامانه‌های ثبت‌نام همچنان برای ویرایش اطلاعات باز است، افزود: از کسانی که کارت سوخت ندارند می‌خواهیم سریع‌تر برای ثبت نام مراجعه کنند.

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی خاطرنشان کرد: تاکید ما این است که افراد از واگذاری کارت خود به غیر و افراد ناشناس خودداری کنند.

وی یادآور شد: طی این مدت یک ماهه ثبت نام،  25 هزار کارت سوخت کسانی را که به صورت غیر قانونی و با انگیزه قاچاق به یکی از استان‌های مرزی ارسال کرده بودند، ابطال کردیم.

اسماعیلی درباره زمان اجباری شدن استفاده از کارت سوخت نیز گفت: هنوز چیزی در این خصوص به ما ابلاغ نشده است. 

مالکان خودرو یا موتورسیکلتی که فاقد کارت سوخت هستند با مراجعه به سامانه اینترنتی www.mob.gov.ir ، اپلیکیشن خدمات دولت همراه و کد دستوری #۴* و خودروهای عمومی و دولتی نیز به دفاتر پلیس ۱۰+ برای ثبت درخواست کارت سوخت خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز