خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت وگو با ایلنا

تلاش می‌کنیم هیچ پروازی به دلیل تحریم سوخت رسانی کنسل نشود/ شکایت خود را به ایکائو ارایه کرده‌ایم/ متقاضی برای تاسیس ایرلاین‌های جدید وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۳۲۴

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه اعمال تحریم‌های سوخت رسانی به هواپیماهای ایرانی در فرودگاه برخی از کشورها مغایر با کنوانسیون شیکاگو است، گفت: تلاش می‌کنیم هیچ پروزای به دلیل تحریم‌های سوخت رسانی کنسل نشود.

علی عابدزاده، رییس سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره عدم سوخت‌رسانی در فرودگاه برخی از کشورها به هواپیماهای ایرانی، اظهار داشت: شبکه پروازی ایران به کار خود ادامه می‌دهد و ما تلاش می‌کنیم با راهکارهایی سوخت مورد نیاز هواپیماها را تامین کنیم.

وی ادامه داد: یکی از راهکارهای ما استفاده از فرودگاه سوم برای سوخت گیری است و تلاش می‌کنیم هیچ پروازی به دلیل تحریم سوخت رسانی به هواپیماهای ایرانی کنسل نشود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه ممنوعیت سوخت رسانی به هواپیماها مغایر با روح کنوانسیون شیکاگو است و این رفتار برخی از کشورها خلاف مقررات موجود محسوب می‌شود، گفت: شکایت خود را به ایکائو و کشورهای عضو ایکائو ارایه کرده‌ایم.     

عابدزاده همچنین درباره درخواست برای تاسیس شرکت هواپیمایی جدید در شرایط تحریم صنعت هوانوردی اظهار داشت: حتی در شرایط اعمال تحریم‌ها متقاضی برای تاسیس ایرلاین جدید وجود دارد و تمام این شرکت‌های هواپیمایی موجود هم در سال‌های تحریم ایجاد شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز