خبرگزاری کار ایران

شهردار تهران در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

موضوعی مهم‌تر از سلامت شهروندان برای ما وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۸۱۱

شهردار تهران در جمع خبرنگاران در نمایشگاه ارگانیک تهران گفت: توزیع محصولات و غذای سالم از وظایف حاکمیت‌ها است از آنجایی که موضوعی مهمتر از سلامت شهروندان برای ما وجود ندارد لذا این مسیر را ترغیب می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیروز حناچی شهردار تهران در حاشیه مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه محصولات ارگانیک که با همکاری سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری و انجمن ارگانیک ایران امروز ۲۲ آذر در بوستان گفت‌وگو برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای تداوم بهره‌مندی از غذای سالم برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا ارائه مواد غذایی سالم و محصولات غذایی مانند خواربار را به عنوان یکی از وظایف خود انجام دهیم.

شهردار تهران با اشاره به این نکته که توزیع محصولات غذایی سالم یکی از وظایف اصلی حاکمیت‌ها در جهان است، تصریح کرد: در کشور ما هم به خاطر مصوبات قانونی این مساله جزو وظایف شهرداری در سازمان میادین میوه و تره‌بار است.

وی افزود: ارائه محصولات ارگانیک چند دهه است که اجرا شده است. بی‌توجهی به مصرف سموم کشاورزی تأثیر مستقیمی بر فرآورده‌های غذایی دارد؛ لذا در این نمایشگاه مؤسسات بین‌المللی برای محصولات دارای کیفیت لازم گواهی صادر می‌کنند و این نشان از  آن دارد که محصولات تأیید شده قابل صادر شدن به سایر نقاط دنیا هم هستند.

حناچی تاکید کرد: از آنجایی که موضوعی مهمتر از سلامت شهروندان برای ما وجود ندارد لذا این مسیر را  ترغیب می‌کنیم.

شهردار تهران با بیان اینکه محصولات ارگانیک به دلیل کنترل‌های جدی‌تری که دارند در همه جای دنیا با قیمت بیشتری عرضه می‌شوند، بیان کرد: در کشور ما هم محصولات ارگانیک از سایر محصولات مقداری گران‌تر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز