خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه بین‌المللی تعاون آسیا و اقیانوسیه در گفت‌وگو با ایلنا:

در کمک به ایران برای تجارت با جهان کوتاهی نخواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۶۳۳

رئیس اتحادیه بین‌المللی تعاون آسیا و اقیانوسیه گفت: ما تلاش می‌کنیم در زمان تحریم‌های یک‌جانبه که ایران توسط دشمنانش با آن درگیر شده است درکنار این کشور بمانیم و در کمک به ایران برای تجارت با جهان کوتاهی نخواهیم کرد.

«لی شون چن» رئیس اتحادیه بین‌المللی تعاون آسیا و اقیانوسیه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص همکاری‌ها و نقش ایران در ICA اظهار کرد: دولت ایران دولت قدرتمندی در منطقه آسیا و اقیانوسیه محسوب می‌شود و نقش بسیار پررنگی را در بحث روابط آسیا و اقیانوسیه ایفا می‌کند.

وی اظهار داشت: اگر ایران به همین نحو و با قدرت ادامه دهد می‌تواند در روابط بین تعاونی‌های دیگر کشورها هم نقش موثری را ایفا کند و بر باقی کشورهای عضو هم تاثیر بگذارد.

لی شون چن ادامه داد: نمونه این همکاری‌ها می‌تواند با برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی در ایران باشد که شروع خوبی محسوب می‌شود. ما می‌توانیم با یکی کردن تلاش‌ها و مکانیزهایمان این تلاش‌ها را گسترش دهیم.

رئیس اتحادیه بین‌المللی تعاون آسیا و اقیانوسیه با اشاره به همکاری‌های دوجانبه ایران و چین خاطرنشان کرد: ایران و چین می‌توانند با یکی کردن قابلیت‌ها و استفاده از تجارب یکدیگر همکاری‌های دوجانبه‌ای با هم داشته باشند و این همکاری‌ها را گسترش دهند.

وی ادامه داد: در حال حاضر هم بحثی که در اینجا مطرح شده این است که در مباحث بازرگانی، تجارت و کشاورزی چگونه می‌توانیم روابط با ایران را بیش از این گسترش دهیم.

لی شون چن افزود: امیدوار هستیم با توجه به نتایج جلساتی که با ایران داشتیم بتوانیم همکاری‌هایمان را در سطح بسیار بالا ادامه دهیم.

رئیس اتحادیه بین‌المللی تعاون آسیا و اقیانوسیه گفت: ایران نقش پررنگی را در منطقه ایفا می‌کند و ظرفیت بالایی برای همکاری با کشورهای مختلف در منطقه آسیا و اقیانوسیه دارد که بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی تاکید کرد: ما تلاش می‌کنیم در زمان تحریم‌های یک‌جانبه که ایران توسط دشمنانش با آن درگیر شده است در کنار این کشور بمانیم.

رئیس اتحادیه بین‌المللی تعاون آسیا و اقیانوسیه گفت: در کمک به ایران برای تجارت با جهان کوتاهی نخواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز