خبرگزاری کار ایران

صالحی نیا مطرح‌کرد :

پیگیری مشکل تامین مواد اولیه صنایع مستقر در شهرکهای صنعتی

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۶۲۵

معاون وزیر صمت و سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران گفت: فلسفه وجودی ما این است که با بهبود مستمر فضای کسب و کار، هر روز به رونق یک واحد تولیدی کمک کنیم.

به گزارش ایلنا از شاتا، محسن صالحی نیا در نشست هم اندیشی با اعضای هیات مدیره و مدیران عامل شرکت‌های خدماتی شهرکهای صنعتی استان تهران با بیان این مطلب، افزود: همه تلاش ما در این راستا است که واحدهای تولیدی فعال باشند و چرخ تولید به صورت منظم و با تمام قدرت بچرخد.

وی با بیان اینکه سیاست 'وزیر صمت' نیز بر حمایت همه جانبه از تولید است، تصریح کرد: هماهنگی با دستگاه‌های مرتبط با واحدهای تولیدی مانند سازمان محیط زیست را برای حل و فصل مسایل و مشکلات فراروی واحدهای تولیدی در دستور کار قرار خواهیم داد.

صالحی نیا همچنین به موضوع تأمین مواد اولیه واحدهای تولیدی و صنعتی اشاره کرد و گفت: واحدهای تولیدی مسایل و مشکلاتی را که راجع به ترخیص تجهیزات و مواد اولیه خود با گمرک دارند، به ما منعکس کنند تا در اولین فرصت مورد بررسی و حل و فصل قرار دهیم.

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با اشاره به برخی پیشنهادات مطرح شده در این جلسه، بیان کرد: برگزاری این گونه جلسات را به صورت مستمر برای شنیدن مهمترین مسایل و نقطه نظرات مربوط به شهرک‌های صنعتی در دستور کار داریم و در همین راستا جلسه بعدی با اعضای هیات مدیره و مدیران عامل شرکت‌های خدماتی شهرکهای صنعتی استان تهران دهه اول دی ماه برگزار خواهد شد.

صالحی نیا بازدیدهایی منظم از شهرکهای صنعتی را از دیگر کارهای خود دانست و افزود: با این بازدیدها از نزدیک با مسایل و مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی و مهمترین مسایل مربوط به شهرک‌ها بیشتر آشنا می شویم.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به موضوع آموزش و ارتقای سطح علمی فعالان حوزه تولید ، گفت: از راه‌اندازی و فعالیت دپارتمان‌های آموزشی در شهرک‌های صنعتی استقبال می کنیم.

معاون وزیر صمت هماهنگی و هم افزایی با دستگاههای مرتبط را برای حل و فصل مشکلات صنعتگران مثمر ثمر دانست و تصریح کرد: ارتباطات خوبی با سایر دستگاه‌ها از جمله محیط زیست و سازمان امور مالیاتی داریم و از امضای تفاهم نامه‌ها و توافق نامه ها با این گونه دستگاهها برای کمک به حوزه تولید و اشتغال استقبال می‌کنیم.

در ادامه این جلسه مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران با اشاره به برخی موارد مطرح شده توسط اعضای هیات مدیره و مدیران عامل شرکت‌های خدماتی شهرکهای صنعتی این استان، بیان کرد: شرکت شهرک های صنعتی استان تهران به عنوان بال و یاور شرکتهای خدماتی، هر گونه حمایت و همکاری را دریغ نمی کند.

شاپور قنبری همچنین تصریح کرد: این جلسات را به صورت تخصصی تر در درون شهرکهای صنعتی استان برگزار می کنیم و نظرات ارایه شده را جمع بندی و پیگیری خواهیم کرد.

عزیزاله قربانی'معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استانهای سازمان' نیز تشکیل یک دبیرخانه دائمی برای ارسال نقطه نظرات فعالان این حوزه و پیگیری آنها را ضروری دانست و گفت: باید از تمامی ظرفیت‌ها برای کمک به بالندگی حوزه تولید استفاده کرد.

گفتنی است در این جلسه که معاونت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی نیز حضور داشتند، اعضای هیات مدیره و مدیران عامل شرکت‌های خدماتی شهرکهای صنعتی استان تهران مهمترین مسایل و مشکلات فراروی حوزه کاری خود را ارایه دادند و راجع به این مسایل بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز