خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران:

عملیات وصل دوباره گاز مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۷۲۱

سخنگوی شرکت ملی گاز از حصول اطمینان نسبت به سلامت شبکه گازرسانی کرمانشاه خبر داد و گفت: گاز سرپل ذهاب و قصرشیرین وصل شد.

به گزارش ایلنا از وزارت نفت، مجید بوجارزاده از آغاز عملیات وصل دوباره گاز در مناطق سرپل‌ذهاب و قصرشیرین خبر داد و گفت: با بررسی تاسیسات انتقال گاز و شبکه گازرسانی استان کرمانشاه و نیز حصول اطمینان از سلامت این شبکه اکنون گاز مناطق سرپل‌ذهاب و قصرشیرین وصل شده است.

وی افزود: جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی و مراکز عمومی مانند بیمارستان‌ها در اولویت وصل گاز قرار دارند، پس از آن نیز گاز تمام شهر وصل خواهد شد.

بوجارزاده ادامه داد: غیر از تعداد اندکی افتادگی علمک که در اثر وقوع زلزله و تخریب ساختمانی به وجود آمده است ایراد دیگری در شبکه گازرسانی شهری وجود ندارد.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز درباره وصل گاز روستاها توضیح داد: وصل گاز در روستاهای تابعه سرپل ذهاب و قصرشیرین پس از انجام عملیات نشت‌یابی از صبح فردا (دوشنبه، پنجم آذرماه) آغاز خواهد شد.

زلزله ۶,۴ ریشتری ساعت ۲۰ و هفت دقیقه در عمق ۷ کیلومتری زمین، سرپل‌ذهاب در استان کرمانشاه را لرزاند. مرکز زمین‌لرزه در ۱۷ کیلومتری سرپل ذهاب، ۱۸ کیلومتری قصر شیرین و ۳۳ کیلومتری گیلانغرب گزارش شده است، این زمین‌لرزه در بخش وسیعی از مناطق غرب و شمال غرب کشور احساس شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز