خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول در شرکت ملی گاز در گفت‌وگو با ایلنا:

مشکلی بابت تامین گاز زمستانی نداریم/ به دلیل توسعه مجتمع گاز پارس جنوبی با کمبود نیروی انسانی مواجهیم

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۶۵۱

شرکت ملی گاز ایران مشکلی برای تأمین گاز کشور در زمستان پیش‌رو نخواهد داشت.

مهدی جمشیدی دانا، مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا گفت: تولید مناسب و توسعه پالایشگاه‌های گاز پارس جنوبی باعث اطمینان در تأمین گاز کشور شده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی فازهای جدید در ادامه سال جاری و افزایش تولید در پایتخت انرژی تا روزانه حداقل 540 میلیون متر مکعب گاز شیرین گفت: شرکت ملی گاز مشکلی برای تأمین گاز کشور در زمستان پیش‌رو نخواهد داشت.

وی افزود: انسجام و مدیریت مناسب فعالیت‌ها در مجتمع گاز پارس جنوبی و هماهنگی با دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران باعث شد، بتوانیم برنامه تعمیرات اساسی را طوری تنظیم کنیم که حداکثر تولید را در شش ماهه اول سال داشته باشیم.

جمشیدی‌دانا با بیان اینکه تعمیرات سال جاری در مجتمع گاز پارس جنوبی با کمترین تأخیر و مطابق برنامه در حال انجام است، اظهار داشت: انتظار می‌رود، برای تعمیرات سال آینده نیز برنامه تعمیراتی با انسجام کامل صورت گیرد.

وی افزود: با توجه به وجود مسائلی همچون کمبود نیروی انسانی در مجتمع گار پارس جنوبی به‌دلیل توسعه و تحریم‌های ایجاد شده باید هم‌اکنون تمهیدات لازم در نظر گرفته شود تا سال آینده نیز تعمیرات به موقع آغاز و اقلام مورد نیاز تأمین شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز