خبرگزاری کار ایران

یک مقام مطلع در وزارت صمت به ایلنا خبر داد؛

خروجی جلسه دیروز وزارت صمت/ هیچ گزارشی از کم فروشی خودروسازها به بهانه افزایش قیمت وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۱۷۶

یک مقام مطلع در وزارت صنعت و معدن و تجارت از خروجی جلسه دیروز این وزاتخانه خبر داد.

یک مقام مطلع در وزارت صنعت و معدن و تجارت در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص آخرین وضعیت قیمت‌گذاری خودرو و جلسه دیروز در این وزارتخانه گفت: وزارتخانه از تمام صاحبنظران و افرادی که در این حوزه فعال هستند خواسته تا پیشنهادات خود را ارائه دهند تا تیمی متشکل از معاونت صنایع، مدیرکل صنایع محرکه، سازمان حمایت و ستاد تنظیم بازار آن را مورد بررسی قرار دهند. همچنان که روز گذشته جلسه‌ای در همین خصوص برگزار شد.ضمن آنکه بر اساس مصوبه سران سه قوه، ستاد تنظیم بازار بر همه قیمت‌ها نظارت دارد و آنهایی که لازم است را قیمت گذاری می کند.

وی در خصوص خروجی این جلسات و نتیجه نهایی آن گفت: هیچ بازه زمانی خاصی برای تصمیم‌گیری در این خصوص مطرح نشده و جلسات همچنان ادامه دارد پس از جمع‌بندی نهایی این کمیته نظر نهایی خود را به وزیر ارائه می‌دهد و در آخر وزیر آن را برای تصمیم‌گیری نهایی به رئیس‌جمهور ارائه می‌کند.

این مقام مطلع در وزارت صنایع در خصوص کم‌فروشی خودروسازان به بهانه افزایش قیمت خودرو گفت: اینکه می‌گویند ایران خودرو و سایپا خودرو به بازار نمی‌دهند یا تولید خود را کم کرده‌اند تا قیمت‌های جدید مشخص شود، واقعیت ندارد سازمان‌های نظارتی مختلفی بر عملکرد این خودروسازان نظارت دارند و آنها را مورد بررسی قرار می‌دهند تاکنون هیچ کدام از آنها گزارشی در خصوص تخلف به ما ارائه نداده‌اند البته این موضوع را باید از کمبود قطعه به سبب تحریم‌ها و کاهش تولید جدا کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز