خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌دهد؛

افزایش دوباره نرخ ارز و سکه در بازار

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۰۹۳

نرخ دلار آمریکا در حال حاضر بین 12 هزار ونهصد تا 13 هزار و هفتصد خریدوفروش می‌شود. همچنین نرخ هر یورو بین 15 هزار تومان تا 15 هزار و سیصد تومان است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، در حالی‌که نرخ ارز در هفته اخیر روند کاهشی به خود گرفته و نوعی امیدواری در میان آحاد اقتصادی ایجاد کرده بود تا به نوعی با کاهش نرخ انواع ارز شاهد تاثیرات مثبت در سایر بازارها باشند امروز این روند متوقف و شیب صعودی به خود گرفت.

روند کاهشی نرخ دلار در هفته گذشته از دو هزار تومان نیز فراتر رفت و نرخ هر دلار را وارد کانال 11 هزار تومان کرد. اما این روند دیری نپایید و دوباره  دلار نرخ افزایشی به خود گرفت. از همین روی نرخ دلار آمریکا در حال حاضر بین 12 هزار ونهصد تا 13 هزار و هفتصد خریدوفروش می‌شود. همچنین نرخ هر یورو بین 15 هزار تومان تا 15 هزار و سیصد تومان است.

این روند افزایش نرخ ارز باعث افزایش نرخ انواع سکه نیز شد.

محمد کشتی‌آرای، عضو هیات مدیره طلاوجواهر تهران، در گفت‌وگو با ایلنا نرخ انواع سکه را این گونه اعلام کرد: قیمت هر قطعه سکه تمام طرح قدیم چهار میلیون و پنجاه هزار تومان، سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و سیصد و هشتاد هزار تومان، نیم سکه دو میلیون و صدوپنجاه هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و دویست هزار تومان و سکه یک گرمی نیز ششصدوشصت هزار تومان است.

وی ادامه داد: همچنین قیمت هر گرم طلای هیجده عیار نیز سیصدونودوهشت هزار تومان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز