خبرگزاری کار ایران

همکاری پست ، مخابرات و دانشگاه امیرکبیر در توسعه اینترنت اشیا

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۳۵۶

رییس دانشگاه امیر کبیر به منظور همکاری در زمینه ارتقای اینترنت اشیا از دانشکده پست و مخابرات بازدید کرد.

به گزارش ایلنا،  احمد معتمدی رییس دانشگاه امیرکبیر و مشاور علمی و پژوهشی ارتباطات در بازدید از دانشکده پست و مخابرات با اشاره به اعلام آمادگی برای همکاری در زمینه IOT( اینترنت اشیا) اظهار کرد: با توجه به تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمینه اینترنت اشیا دانشگاه امیرکبیر و دانشکده پست و مخابرات در این زمینه همکاری های لازم را با یکدیگر دارند.

وی با اشاره به ارتقای نظام آموزشی دانشکده پست و مخابرات، تصریح کرد: با توجه به اینکه دانشکده پست و مخابرات راهی به سوی مجموعه مخابرات و پست کشور است، بنابراین باید برای ارتقای نظام آموزشی آن گام برداریم.

معتمدی درباره دانشگاه امیرکبیر نیز توضیح داد: این دانشگاه دارای 110 عضو هیات علمی است و ظرفیت های خوبی در حوزه IT دارد که علاقمندیم همکاری لازم را با دانشکده پست و مخابرات در این حوزه داشته باشیم.

وی با تاکید به موضوع هوشمندسازی خاطرنشان کرد: هوشمندسازی را از دانشگاه امیرکبیر در حوزه انرژی آغاز کردیم به طوری که از این طریق میتوانیم 30تا40درصد در مصرف انرژی صرفه جویی کنیم در این حوزه با IOT  و BMS ساختمان های هوشمند را تقویت کنیم.

در ادامه وحید یزدانیان رییس دانشکده پست و مخابرات با اشاره به همکاری سه جانبه دانشگاه‌های خارجی، دانشگاه امیر کبیر و دانشکده پست و مخابرات و ابراز رضایت از همکاری با دانشگاه امیر کبیر در زمینه اینترنت اشیا تصریح کرد: در تلاش هستیم تا تفاهم نامه سه جانبه میان این دانشگاه ها منعقد شود که در این زمینه دانشجویان بدون آزمون در دانشگاه های خارجی پذیرش شوند که تاکنون مذاکرات خوبی دراین زمینه انجام شده است.

بر اساس این گزارش، رییس دنشگاه امیرکبیر از بخش های مختلف دانشکده پست و مخابرات بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت شرکت های دانش بنیان مستقر در این دانشکده قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز