خبرگزاری کار ایران

با تلاش متخصصان ایرانی در استان چهار محال و بختیاری انجام شد؛

ساخت هفت مخزن عظیم میعانات نفتی برای کشور عمان/ مخازن نفتی ایرانی در میادین نفتی خلیج فارس

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۸۳۸

مخازن عظیم نفتی برای نصب در میادین نفتی کشورهای حاشیه خلیج فارس به دست متخصصان هفشجانی در استان چهار محال و بختیاری ساخته شد.

به گزارش ایلنا به نقل از شاتا ، معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهار محال و بختیاری گفت: هفت مخزن عظیم میعانات نفتی برای کشور عمان در شهرک صنعتی هفشجان شهرکرد ساخته شد.

محمد کاظم منزوی افزود: با ساخت این تعداد مخازن دست ساز منحصر به فرد که با فن و مهارت نیروهای جوشکار متخصص و بین المللی شهر هفشجان صورت گرفته است، بیش از یکصد هزار دلار ارز عاید کشور می شود.

وی ابعاد هر یک از مخازن ساخته شده را 11 متر با 3.5 متر قطر اعلام کرد و گفت: هر یک از مخازن گنجایش 120 هزار لیتر میعانات نفتی با فشار و ایمنی استاندارد جهانی را داراست.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری به تولید انبوه مخازن عظیم پالایشگاهی در این استان اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی های انجام شده ثبت سفارش ساخت برای دیگر شرکت های نفتی در دستور کار است.

شهر هفشجان با 15 هزار نفر جمعیت بیش از پنج هزار جوشکار ماهر در استان های صنعتی کشور و حوزه خلیج فارس دارد.

هفشجان در فاصله 9 کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز