خبرگزاری کار ایران

سخنگوی صنعت برق ایران در گفت‌وگو با ایلنا:

بدهی صنعت برق به بخش خصوصی افزایش یافت/ رقم مطالبات به ۴۰ هزار میلیارد تومان رسید

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۹۵۹

سخنگوی صنعت برق ایران گفت: بدهی صنعت برق به بخش خصوصی به ۴۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

محمودرضا حقی فام در حاشیه هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، اظهار داشت: بدهی صنعت برق به بخش خصوصی با توجه به استمرار فعالیت‌های توسعه‌ای صنعت برق، روز به روز افزایش می‌یابد.

وی افزود: البته راهکارهایی برای تسویه بخش‌هایی از این بدهی اجرایی شده که شامل ظرفیت‌های قانونی، استفاده از اوراق اسناد خزانه و تهاتر بدهی‌هاست و اجرای این راهکارها همچنان ادامه دارد.

سخنگوی صنعت برق ایران در خصوص میزان فعلی طلب بخش خصوصی از صنعت برق گفت: بدهی صنعت برق به بخش خصوصی به ۴۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

حقی فام تصریح کرد: همانطور که برق به صورت پیوسته و مستمر در بخش‌های مختلف زندگی روزمره مردم نقش‌آفرینی می‌کند، نمی‌توان فعالیت‌های توسعه‌ای و زیرساختی این صنعت را هم متوقف کرد و باید این فعالیت‌ها به صورت مستمر ادامه داشته باشد و از آنجا که بخش خصوصی صنعت برق ایران بازوی اجرایی این صنعت است، با ادامه فعالیت‌ها طلب مالی این بخش هم بیشتر می‌شود و از طرفی به صورت مستمر تلاش‌هایی برای پرداخت بخش‌هایی از این مطالبات انجام می‌گیرد.

وی افزود: از ای نرو، رقم مطالبات بخش خصوصی صنعت برق رقمی ثابت نیست و هم اکنون بخش خصوصی این صنعت، هم در بخش احداث نیروگاه‌های جدید حرارتی، تولید پراکنده و تجدیدپذیر، هم در بخش احداث و به سازی خطوط انتقال و هم در بخش پروژه‌های توزیع برق فعال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز