خبرگزاری کار ایران

عضو هئیت مدیره طلاوجواهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

نرخ سکه 4 میلیون و 450 هزار تومان است

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۷۶۸

التهابات بازار کاسته شده و تقریبا عرضه و تقاضا برابر است؛ به طوری که قیمت‌ها دارای نوسان جزئی در حد 10 تا 40 هزار تومان دارند.

محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با ایلنا در مورد آخرین تغییرات قیمت انواع سکه گفت:  هر چند طلا در بازارهای جهانی تقریبا 15 دلار افزایش داشته است اما با توجه به ثبات نسبی در نرخ ارزر، قیمت طلا و سکه نیز از پنجشنبه گذشته دارای ثبات است.

وی افزود:  از همین روی،  التهابات بازار کاسته شده و تقریبا عرضه و تقاضا برابر است به طوری که قیمت‌ها دارای نوسان جزئی در حد 10 تا 40 هزار تومان دارند. این شرایط نشان می‌دهد که در دو روز آینده این نرخ تغییرات مختصری خواهد داشت و همچنین حباب سکه تقریبا 320 هزار تومان است.

عضو هییت مدیره طلاوجواهر تهران با اشاره به آخرین نرخ انواع سکه گفت: نرخ فروش سکه تمام با تصویر امام 4 میلیون و 450 هزار تومان، سکه تمام طرح قدیم 4 میلیون و 300 هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی 2 میلیون و 180 هزار تومان، ربع سکه نیز 1 میلیون و 190 هزار تومان و سکه یک گرمی 670 هزار تومان است.

وی ادامه داد: همچنین قیمت هر مثقال طلا یک میلیون و 830 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار نیز 422 هزار تومان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز