خبرگزاری کار ایران

لطفی:

شستا محصولات موردنیاز عمان را تامین می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۷۳۰

در جریان دیدار مقامات تجاری عمان با مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) در تهران دو طرف در خصوص توسعه همه جانبه همکاری‌ها و تامین کالاهای مورد نیاز عمان بوسیله هلدینگ‌ها وشرکت‌های تابعه شستا به توافق رسیدند و قرارداد همکاری امضا کردند.

به گزارش ایلنا، هیات تجاری عمان به سرپرستی آقای سیف الصالحی مدیر یکی از بزرگترین هلدینگ‌های عمان به نام مدینه الزرقاء، ضمن بازدید از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مجموعه شستا با مرتضی لطفی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی دیدار و گفت‌وگو کرد. 

مدیرعامل شستا ضمن بیان روابط تاریخی ایران و عمان به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در شستا اشاره کرد و از آمادگی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی برای تامین نیازهای کشور عمان که در مجموعه‌های تحت پوشش شستا تهیه و تولید می‌گردد، خبر داد.

 لطفی با تبیین ظرفیت‌ها و تنوع محصولات تولیدی گروه شستا خاطرنشان کرد: شستا با دارا بودن 7 هلدینگ و بیش از 270 شرکت تابعه صدها قلم کالا در زمینه‌های مختلف ازجمله نفت ، گاز ، پتروشیمی ، دارو ، سیمان ، کالاهای معدنی ، فولاد و ... تولید و به ده‌ها کشور جهان صادر می‌کند.

 سیف الصالحی مدیر هلدینگ مدینه الزرقاء عمان نیز به نیازمندی‌های بازار عمان و امکانات مناسب این کشور برای سرمایه‌گذاری مشترک و صادرات به برخی از کشورها در همسایگی خود اشاره و از سفر به ایران و بازدید از مجموعه بزرگ شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی ابراز رضایت و خرسندی کرد.  

وی با معرفی هلدینگ مدینه الزرقاء و امکانات مناسب کشور عمان، خواستار تامین نیازهای مردم عمان و پوشش مناسب بازارهای همجوار این کشور از طریق شستا شد.  

در پایان این دیدار تفاهم نامه همکاری مشترکی بین دو طرف منعقد شد.

این تفاهم نامه در برگیرنده موضوعاتی همچون تامین محصولات مختلف مورد نیاز بازار عمان توسط هلدینگ‌ها و شرکت‌های تحت پوشش گروه شستا، امکان دپو و نگهداری کالاهای ایرانی به منظور صادرات مجدد به کشورهای آفریقایی از بنادر عمانی ، بهره مندی از ظرفیتهای بندری و لجستیکی درعمان است.

شستا محصولات موردنیاز عمان را تامین می‌کند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز