خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌شمالی:

کامیونداران نگران امنیت راه‌ها نباشند

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۸۶۰

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌شمالی ضمن اشاره به مواردی چون ابراز گله‌مندی کامیون‌داران از برخی مسائل حادث شده در جاده‌ها تاکید کرد: کامیون‍‌داران به هیچ عنوان نگران امنیت جاده‌ها نباشند و با آرامش و آسایش وظایف خود را انجام دهند.

به گزارش ایلنا، محمود ثمینی با قدردانی از همکاری کامیون‌داران گفت: هرازگاهی مطالبی از سوی کامیونداران مبنی بر ایجاد مزاحمت در جاده‌ها و سنگ‌پرانی مطرح می‌شود که با پیگیری‌ها، اکنون همه جاده‌ها در امنیت کامل بوده و گزارش خاصی نیز اعلام نشده است.

وی افزود: نیروهای انتظامی امنیت لازم را برقرار کرده‌اند و اگر در مقطعی هم غفلتی روی گرفت، کامیونداران می‌توانند همکاری‌های لازم را با مجموعه نیروی انـتظامی داشته باشند و اطلاعات لازم را در اختیار این مجموعه قرار دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن برخوردهای قضایی انجام شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌شمالی حمل و نقل را جزو حیاتی‌ترین شریان‌های کشور دانست و اظهار داشت: کامیونداران تأمین‌کننده نیازهای اصلی مردم و کشور هستند و آنها تنها خواستار مطرح کردن نگرانی و دغدغه‌هایشان از جمله تأمین لوازم یدکی و لاستیک ماشین بودند که مسئولان به‌دنبال برطرف کردن و پیگیری این مشکلات هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز