خبرگزاری کار ایران

خدارحمی:

ایجاد بیش از 50 هزار شغل جدید درمناطق روستایی و عشایری با تسهیلات بانک کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۰۵۸

مرحله نخست پرداخت تسهیلات توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری در بانک کشاورزی با موفقیت انجام شد.

به گزارش ایلنا، روح اله خدارحمی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی اعلام کرد: عملیات مربوط به پذیرش، بررسی و تصویب تعداد10256 طرح با مبلغ29762میلیارد ریال از طرح های مربوط به طرح توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری که از طرح های اولویت دار سال جاری دولت تدبیر وامید به شمار می رود، با موفقیت به انجام رسید و عملیات این مرحله از طرح در بانک کشاورزی تمام شد.

وی با بیان اینکه از طرح های فوق پرداخت تسهیلات به8714 طرح با مبلغ16هزارمیلیارد ریال انجام شده و تشریفات مربوط به سایر طرح ها نیز از جمله 86طرح مصوب کارگروه ملی با مبلغی حدود 10هزار میلیارد ریال در بانک کشاورزی انجام شده است افزود: این بانک آماده انعقاد قرارداد با مجریان طرح ها است و پرداخت تسهیلات بلافاصله پس از عقد قرارداد انجام خواهد شد.

خدارحمی اضافه کرد: اعتبار طرح اشتغال پایدار روستایی با اذن مقام معظم رهبری و از محل تخصیص معادل ریالی1.5میلیارد دلار اعتبار از سوی صندوق توسعه ملی و برای امیدآفرینی و ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و عشایری کشور تأمین شده است.

وی یادآور شد: بانک کشاورزی عاملیت نیمی از اعتبار مذکور را بر عهده دارد و با جذب کامل اعتبار یاد شده،ظرفیت بیش از 50 هزار شغل جدید در مناطق روستایی کشور ایجاد شده است.

خدارحمی خاطرنشان کرد: عملیات پذیرش و بررسی طرح های اشتغال زا کماکان در شعب بانک کشاورزی ادامه دارد و مرحله دوم پرداخت تسهیلات این طرح با اختصاص اعتبار جدید در شش ماهه دوم سال انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز