خبرگزاری کار ایران

وزیر نفت به شهدای حادثه اخیر تروریستی اهواز ادای احترام کرد

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۹۹۸

وزیر نفت صبح امروز با حضور در گلزار شهدای اهواز نسبت به شهدای حادثه تروریستی اخیر ادای احترام کرد و با محکوم کردن این حادثه گفت: ما راهمان را با قدرت برای سعادت مردم ادامه می‌دهیم.

به گزارش ایلنا از وزارت نفت، بیژن زنگنه، وزیر نفت، صبح امروز (پنجشنبه، پنجم مهرماه) به همراه علی کاردر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، محسن پاکنژاد، معاون امور تولید شرکت ملی نفت ایران و جمعی از مدیران شرکت‌های ملی مناطق نفتخیز جنوب و ملی حفاری با حضور در گلزار بهشت آباد اهواز با قرائت فاتحه و نثار گل به شهدای حادثه تروریستی اخیر اهواز ادای احترام کرد.

وی در این آیین با شماری از خانواده‌های شهدای این حمله تروریستی نیز گفت‌و‌گو و با آنان اظهار همدردی کرد و از خداوند برای مجروحان بستری در بیمارستان‌ها شفای عاجل مسئلت کرد.

وزیر نفت پس از ادای احترام به شهدای تروریستی حادثه اخیر اهواز در جمع خبرنگاران گفت: تروریسم سبب توسعه خشونت می‌شود و تجربه تاریخی نشان داده است که همه عملیات تروریستی از خارج هدایت می‌شوند و متاسفانه حادثه تروریستی اهواز هم از این امر مستثنی نبوده است.

زنگنه با بیان این‌که دشمنان ایران بسته‌ای از عملیات اقتصادی و سیاسی را علیه ایران سامان داده‌اند، افزود: حادثه تروریستی اهواز هم به شکلی در همان مجموعه و محکوم است.

وی تصریح کرد: ما همچنان راهمان را با قدرت و برای سعادت مردم ادامه می‌دهیم.

در جریان حمله تروریستی اهواز در روز شنبه هفته جاری  (۳۱ شهریورماه) که به مناسبت نخستین روز از هفته دفاع مقدس در حال برگزاری بود ۲۴ تن به شهادت رسیدند و ۶۸ تن بر اثر شلیک مستقیم تروریست‌ها مجروح شدند.

 وزیر نفت امروز همچنین در نشستی پیرامون مباحث تولید با هیئت مدیره شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و همچنین جلسه هم‌اندیشی با مدیران ارشد این شرکت حضور می‌یابد.

در این نشست مسائل مربوط به شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در بخش‌های تولید و عملیات، پروژه‌های تولیدی بررسی می‌شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز