خبرگزاری کار ایران

با سرمایه‌گذاری ایران؛

پروژه سیمان العماره در آستانه افتتاح

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۵۲۲

مدیرعامل هلدینگ فارس و خوزستان و سیمان تأمین در آستانه بهره برداری از پروژه سیمان العماره ضمن بازدید در شهر العماره عراق آخرین توصیه‌ها و دستورات لازم را برای افتتاح به موقع این پروژه صادر کرد.

به گزارش ایلنا، در این بازدید عباس صفاکیش ضمن تسلیت ایام دهه محرم الحرام و قدردانی و خدا قوت به همه مدیران، کارکنان، مشاوران و پیمانکاران در شرایط دشوار کار در کشور عراق و مشکلات تغییرات قیمت و انتقال ارز و... ابراز امیدواری کرد تا پس از انتقال پست موبایل به سایت و اتصال به شبکه عراق یک ماه بعد نسبت به راه اندازی آزمایشی اقدام لازم انجام شود.

وی گفت: با تلاش‌های صورت گرفته عملیات نصب بخش‌های مکانیک و برق به اتمام رسیده و در حال رفع اشکال جزیی بوده و  مسئولان امر سرگرم تکمیل چرخه راه‌اندازی هستند.

مدیرعامل ارض العماره نیز در این بازدید ضمن تسلیت دهه محرم الحرام و سالروز شهادت امام حسین (ع) درباره روند پیشرفت پروژه و چالش‌های شش ماهه گذشته گزارشی ارائه کرد و سپس مشاوران و پیمانکاران درباره انجام کارهای باقیمانده و مشکلات و بدهی‌ها در عراق توضیحاتی را اعلام کردند.

در این سفر نیکنام مدیرعامل سیمان خوزستان، شریفی مدیرعامل شرکت سیمان فارس‌نو، حاج نائب مدیرعامل شرکت سیمان بهبهان و کلاه‌کج مشاور امور پروژه‌ها صفاکیش را همراهی کردند.

همچنین صفاکیش و هیات‌همراه در ملاقات با استاندار میسان از وضعیت مجوز کلینکر از کشور ایران علی‌رغم پیگیری‌های متعدد ابراز نگرانی کرد و خواستار اخذ مجوزهای لازم در اسرع وقت شد.

استاندار بصره ضمن خوش‌آمدگویی و واکنش به ابراز نگرانی سهامداران بلافاصله دستور تهیه نامه برای نخست‌وزیر عراق درباره وضعیت مجوز کلینکر صادر و مقرر شد شخصاً موضوع را پیگیری و اطلاع‌رسانی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز