خبرگزاری کار ایران

صدور 770 میلیارد ریال ضمانت نامه برای صنایع کوچک در 5 ماهه اول سال جاری/ بسته جدید حمایت از صنایع کوچک در راه است

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۴۳۴

محمد حسین مقیسه گفت: در این مدت بیشترین ضمانت نامه برای طرح های ایجادی و سرمایه در گردش واحدهای تولیدی صادر شده است.

به گزارش ایلنا، مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک گفت: بیشترین ضمانت نامه در سال 97 برای واحدهای صنعتی در استان کرمانشاه صادر شده است و دلیل آن نیز زلزله اخیر در این استان بوده است و این صندوق در جهت رسالت حمایتی خود و آسیب دیدن تعدادی از صنایع در سرپل ذهاب، اولویت خود را در جهت حمایت از صنایع کوچک این استان، برداشت.

مقیسه همچنین اعلام کرد: بسته حمایتی از صنایع کوچک تدوین شده که در آن راهکارهای عملیاتی از صنایع کوچک دیده شده است

وی گفت: یکی از موارد مهم در حمایت از صنایع کوچک، افزایش سرمایه این صندوق می‌باشد ،چرا که با سرمایه اندک فعلی توان پاسخگویی به نیازهای صنایع کوچک را نداریم.

مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک تاکید کرد: در بسته حمایت از صنایع کوچک به لزوم افزایش سرمایه صندوق تاکید شده است و امیدواریم این مهم درامسال که به نام سال حمایت از کالای ایرانی می باشد تحقق پذیرد.

مقیسه همچنین گفت: موضوع خروج نام صندوق از لیست واگذاری ها از موضوعاتی است که بسیار مهم است و با نظرمثبت همه دستگاههای تصمیم گیر ، امید است این اتفاق در آینده نزدیک روی دهد.

وی گفت: در همه کشورهای دنیا، صندوق های حمایتی که برای تقبل ریسک ایجاد شده است زیر نظر دولت‌ها اداره می‌شوند، لذا هیچ توجیه اقتصادی ، برای واگذاری این صندوق‌ها وجود ندارد. 

وی افزود: پست بانک و بانک سینا بیشترین پذیرنده ، ضمانت نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک در 5 ماهه نخست سال جاری بوده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز