خبرگزاری کار ایران

معرفی 14 واحد تولیدی مازندران به صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۴۰۶

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران ، از معرفی 14 واحد تولیدی و صنعتی استان به صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک بمنظور بهره مندی از مزایای صندوق خبر داد .

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران ، سید مصطفی موسوی گفت : در راستای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی و برنامه راهبردی در حوزه صنعت و بمنظور فراهم آوردن موجبات توسعه سرمایه گذاری در صنایع کوچک و تضمین تسهیـلات اعطایی بانک و موسسات مالی و اعتباری ، صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک بمنظور رعایت و توسعه بنگاههای متوسط و کوچک تشکیل گردید .

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود : صنایع کوچک نقش کلیدی در توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور دارند و باید از این ظرفیت بدرستی استفاده کرد .

موسوی با اشاره به 12 خدمات جدید صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک اظهار داشت : با ارائه خدمات این صندوق گام مهمی در ارائه خدمات توسعه ای جهت رفع مشکلات صنایع کوچک ، در زمینه کمبود نقدینگی و تأمین وثایق انجام شده است .

وی یکی از محصولات و خدمات جدید این صندوق را ضمانت نامه اعتبار خریدار دانست که واحد تولیدی و صنعتی میتواند سرمایه در گردش مورد نیاز صنایع کوچک را بدون نیاز به منابع بانکی تأمین نماید تصریح کرد : در این خدمت ، تولید کنندگان با خرید مدت دار مواد اولیه با ماشین آلات ، لوازم تولید خود را فراهم می کنند و صندوق ، ضمانت پرداخت آنها را به فروشندگان ، طی بازده 3 ماهه ، 6 ماهه و . . . تضمین می نماید .

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران ادامه داد : تاکنون 14 واحد تولیدی برای بهره مندی مزایای صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک معرفی شده اند که 4 واحد از مزایای این صندوق بهره مند و 10 واحد تولیدی دیگر در طی مراحل اداری قانونی قرار دارند .

وی تأکید کرد : واحدهای تولیدی بهره بردار تا 60 میلیارد ریال میتوانند از مزیتهای صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک بهره مند شوند و در همین راستا ، واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی ، به معاونت صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان مازندران مراجعه نمایند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز