خبرگزاری کار ایران

قبل از عزیمت به فرودگاه برای استقبال؛

خانواده حجاج از زمان دقیق ورود کاروان ها مطلع شوند

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۳۲۵

معاون امور فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی ره گفت: با توجه به اینکه یک سوم حجاج بیت الله الحرام کشورمان از این فرودگاه به کشور باز می گردند، از خانواده های حجاج درخواست می کنیم برای پرهیز از معطلی و ایجاد ازدحام، قبل از عزیمت به فرودگاه از زمان دقیق بازگشت کاروان حجاج خود مطلع شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از صداوسیما، علی رستمی افزود: عملیات بازگشت حجاج از فردا پنجم شهریور آغاز و 24 هزار نفر از حجاج هشت استان کشورمان در مدت 20 روز تا 25 شهریور و با 92 پرواز از طریق فرودگاه امام خمینی به کشور وارد می شوند.

وی افزود: زمان دقیق ورود هواپیماها از طریق سامانه تلفنی 096330 و پایگاه اینترنتی فرودگاه امام به نشانی www.ikac.ir اطلاع رسانی می شود و خانواده ها قبل از حضور در فرودگاه، حتما از این زمان مطلع شوند.

وی درخصوص ناوگان مشارکت کننده در این عملیات نیز گفت: حجاج استان تهران و استانهای همجوار از طریق 92 پرواز و همکاری سه ایرلاین وارد کشور می شوند که 30 درصد حجاج از طریق پروازهای هواپیمایی سعودی و 70 درصد دیگر از طریق پروازهای شرکت هواپیمایی ایران ایر و با همکاری قشم ایر بازمی گردند.

رستمی با اشاره به هماهنگی همه دستگاههای نظامی، انتظامی و فرودگاهی و خدمت رسان برای ایفای نقش در عملیات بازگشت حجاج خانه خدا تاکید کرد: هم اکنون بخش مهمی از ترمینال اصلی فرودگاه امام به پروازهای حج اختصاص یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز