خبرگزاری کار ایران

‌رئیس سازمان راهداری اعلام کرد؛

تهرانی‌ها و کرجی‌ها رکورددار سفر تعطیلات فعلی/‌ مازندران و گیلان بیشترین مقصد سفرها

کد خبر : ۶۵۹۸۲۹

رئیس سازمان راهداری گفت: از ساعت ۱۲ روز ۳۰ مرداد تا ساعت ۸ امروز، حدود ۷.۸ میلیون تردد در جاده‌ها ثبت شد که بیشترین میزان خروجی مربوط به استان‌های تهران و البرز و بیشترین میزان ورودی متعلق به استان های مازندران، گیلان و همدان بود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، عبدالهاشم حسن نیا‌ اظهار داشت: همزمان با ایام عید سعید قربان و تعطیلات پایان هفته حجم سفرهای هموطنان در طول محورهای مواصلاتی کشور افزایش یافته است.

وی ادامه داد: بررسی آمار ورودی و خروجی استان‌ها طبق اعلام مرکز مدیریت راه های‌کشور‌ از ساعت ۱۲ ظهر مورخ ۳۰ مرداد ماه لغایت ۸ بامداد امروز ۱ شهریور ماه حاکی است مجموع ورودی و خروجی استان‌ها در این مدت بیش از هفت میلیون و ۷۶۹ هزار و ۲۱۲ مورد تردد بوده که بیشترین میزان ورودی و خروجی به ترتیب مربوط به استان های البرز، مازندران، تهران، گیلان، قم و همدان بوده است.

حسن‌نیا افزود: در این مدت بیشترین میزان خروجی مربوط به استان‌های تهران و البرز و بیشترین میزان ورودی متعلق به استان های مازندران، گیلان و همدان بوده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیان کرد: با توجه به اهمیت ایمنی و سلامت سفر هموطنان و پیشگیری از ترافیک و راهبندان در سطح شبکه راه‌های کشور ، توصیه می شود مسافران بازگشت خود را به ساعات پایانی تعطیلات موکول کنند و با مدیریت و زمان بندی صحیح اقدام به بازگشت کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین اظهار داشت: به هموطنان توصیه می شود قبل از آغاز سفر ضمن تماس با مرکز مدیریت راه های کشور با شماره ۱۴۱ از وضعیت راه ها مطلع شوند و مسیر و زمان مناسب را برای سفر انتخاب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز