خبرگزاری کار ایران

رئیس­ اتاق مشترک ایران و ایتالیا خبر داد:

ادامه روابط تجاری ایران و ایتالیا بدون دلار

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۸۰۱

رئیس­ اتاق مشترک ایران و ایتالیا گفت: تصمیم اتاق بازرگانی بر این است که نیاز شرکت ها از طریق شرکت های کوچک و متوسط که معاملات آن ها با دلار نیست، تامین شود.

به گزارش ایلنا، احمد پورفلاح درباره روابط بانکی ایران و ایتالیا، اظهار داشت: ایتالیا یکی از اعضای اتحادیه اروپا است، باید بسیاری از قواعد و قوانین را قبول و رعایت کند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه دولت ها در اروپا تصمیم به ادامه ارتباط با ایران گرفته اند، افزود: اما نکته ای که وجود دارد این است که دولت ها تصمیم گرفته اند و شرکت ها اجرا می کنند و بسیاری از شرکت ها به دلیل ارتباط و تبادل های بین المللی در حوزه دلار، به طور حتم برای برقراری ارتباط با ایران باید بررسی کنند که این ارتباط به نفع آن ها خواهد بود یا خیر.

رئیس ­­اتاق مشترک ایران و ایتالیا اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: از آنجایی که اقتصاد قالب در ایتالیا را شرکت های کوچک و متوسط (SMEها) تشکیل می دهند، نگرانی کمتری از برخوردهای بین المللی برای برقراری ارتباط ایران دارند.

پورفلاح، گفت: همچنین از سویی دیگر با توجه به شرایط فعلی، تصمیم اتاق بازرگانی بر این است که نیاز شرکت ها از طریق شرکت های کوچک و متوسط که معاملات آن ها با دلار نیست، تامین شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز