خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تشریح کرد؛

پروژه‌های قابل افتتاح استان تهران در هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۵۸۱

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران پروژه‌های قابل افتتاح این اداره‌کل در هفته دولت را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدنادر محمدزاده مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران درباره برنامه‌های این اداره کل در هفته دولت اظهار کرد: پروژه‌های قابل افتتاح برای هفته دولت شامل سه مورد است که این پروژه‌ها در شهرهای تهران، شهرری و شهرقدس قرار دارند.

وی با بیان اینکه در هفته دولت ساختمان و محوطه مدیریت بحران استان تهران افتتاح می‌شود، تصریح کرد: برای این پروژه ۵۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال هزینه شده که اعتبار هزینه شده در قالب ۴ قرارداد به صورت جداگانه با توجه به خواسته‌های بهره‌بردار که استانداری تهران است، مصرف شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران افزود: ساختمان و محوطه مدیریت بحران استان تهران با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصدی، دو هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا دارد که ۵۰۰ متر آن دیوارکشی و ۶۰۰ مترمربع آن محوطه سازی شده است.

وی درباره پروژه قابل افتتاح شهرری گفت: کتابخانه تورقوزآباد شهرری با اعتبار هزینه شده ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال که در دو قرارداد به صورت جداگانه تخصیص داده شده، ۱۷۲ مترمربع زیربنا دارد و دارای ۶۲۳ مترمربع محوطه سازی و ۵۲ متر دیوارکشی شده است.

محمدزاده بیان کرد: این پروژه به صورت ۱۰۰ درصدی پیشرفت فیزیکی دارد که نهاد کتابخانه‌های استان تهران سازمان بهره‌بردار آن است.

وی اظهار کرد: پروژه روشنایی معابر محله‌های شهرک عزیزی، شورای جنوبی و محمدآباد شهرقدس با اعتبار هزینه شده هفت میلیارد و ۸۷۷ میلیون ریال در قالب یک قرارداد شامل اجرای لامپ و تعویض دستک‌های محلات هدف انجام شده که شهرداری و اداره برق شهرقدس دستگاه‌های بهره بردار این پروژه هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران درباره پروژه‌های مربوط به احداث و بهسازی راه اصلی در این استان بیان کرد: روکش آسفالت آزادراه تهران- کرج، محور شهریار-کرج و تعریض و روکش آسفالت محور چیتگر- شهریار مجموعاً به طول ۹ کیلومتر با اعتبار هزینه شده ۲۷۳ میلیارد ریال از پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت است.

وی افزود: همچنین چهار پروژه در حوزه راه‌های روستایی با مجموع ۱۴ کیلومتر احداث، بهسازی و آسفالت شده است.

محمدزاده درباره پروژه‌های روبنایی مسکن مهر استان تهران بیان کرد: یک کلانتری در پروژه مسکن مهر دماوند و دو باب مدرسه در پروژه‌های مسکن مهر پاکدشت و پیشوا در هفته دولت افتتاح می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز