خبرگزاری کار ایران

با هدف ارتقاء مشارکت های علمی و فناورانه انجام شد؛

امضای تفاهم نامه همکاری پژوهشگاه صنعت نفت و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۴۴۰

تفاهم‌نامه همکاری میان پژوهشگاه صنعت نفت و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران با حضور دکتر جعفر توفیقی، رئیس پژوهشگاه و دکتر نصرت‌الله ضرغام، رئیس صندوق در مرکز همایش‌های بین‌المللی به امضاء رسید.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی پژوهشگاه صنعت نفت، از آنجا که پژوهشگران و فناوران موجبات ترقی، تعالی، توسعه علمی و فناوری و در نهایت توسعه پایدار همه جانبه را در کشور فراهم می‌سازند، از این رو صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران، به منظور شناسایی، برقراری ارتباط و حمایت از این قشر توانمند و استفاده از عواید حاصل از مشارکت و همکاری‌های علمی آنان در اجرای سیاست‌های خود، تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

بر اساس این گزاش این دو سازمان با هدف پیگیری و جهت‌دی به راهبرد‌ها و فعالیت‌های پژوهشگاه در راستای تحقق هدف " پژوهش منجر به فناوری"، بسط و گسترش ارتباطات و همکاری‌های داخلی، ارتقای فناوری‌های ملی، جذب سرمایه، ظرفیت‌سازی و توسعه منابع انسانی لازم برای تبدیل علم به فناوری اقدام به امضاء این تفاهم نامه کرده‌اند.

ثبت بین‌المللی اختراعات در حوزه تحقیقاتی نفت، حمایت از برگزاری کارگاه‌های اموزشی ملی و بین‌المللی در داخل کشور در حوزه تحقیقاتی صنعت نفت و همکاری در زمینه اجرای تحقیقات و پژوهش در صنعت نفت را می‌توان از مهم‌ترین موضوعات این تفاهم نامه برشمرد.

این گزارش می‌افزاید صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران در افق 1404 نهادی تعالی محور و پیشرو در کمک به تحقق پیشتازی ایران اسلامی در تولید علم و فناوری است که سه محور کمک به تحقیقات تحول آفرین، حمایت از پژوهشگران، فناوران و نوآوران و تقویت و توسعه زیرساخت‌های علم، فناوری و نوآوری در کشور را شامل می شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز