خبرگزاری کار ایران

با اخذ حکم قضایی صورت گرفت:

آزادسازی 250 متر مربع از اراضی بستر و حریم رودخانه جاجرود

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۸۳۶

مدیر امور آب شمیرانات از آزادسازی 250 متر مربع از اراضی بستر و حریم رودخانه جاجرود خبر داد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "جواد غفاری" با بیان این مطلب اظهار کرد: امور منابع آب شمیرانات در راستای قانون توزیع عادلانه آب و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در بستر و حریم رودخانه ها، دره ها و انهار عمومی از توابع لواسان  اقدام به  آزادسازی 250 متر مربع از حریم و بستر رودخانه  جاجرود در توابع رودبار قصران با اخذ دستور قضایی و در معیت عوامل انتظامی لواسانات  نمود.

وی با بیان اینکه این عملیات با همکاری وهزینه مالکان صورت گرفت، تصریح کرد: یک مورد از آزادسازی ها در اوشان به مساحت 80 متر مربع و مورد دیگر در درود شمشک به میزان 170 متر مربع از بستر رودخانه  می باشد.

مدیر امور آب شمیرانات با هشدار نسبت به لزوم هوشیاری مردم به هنگام انجام معاملات در نزدیکی رودخانه ها گفت: افرادی که قصد انجام معامله در نزدیکی رودخانه ها را دارند حتما پیش از انجام معامله از شرکت آب منطقه ای تهران استعلامات لازم اخذ کنند تا در آینده متحمل هیچگونه ضرر و زیان نشوند.

غفاری در پایان خاطر نشان کرد: امور منابع آب شمیرانات به عنوان متولی آب در حوزه عملکرد شهرستان و به عنوان نماینده شرکت آب منطقه ای تهران با جدیت و بر اساس قانون نسبت به برخورد با هرگونه تخلف در زمینه آب های سطحی و زیرزمینی اقدام و اهتمام جدی خواهد داشت.

یک مورد از این آزادسازیها در اوشان که میزان 80 متر مربع از اراضی بستر و مورد دیگر در درود شمشک به میزان 170 از بستر رودخانه آزادسازی گردید هر دو مورد از توابع بخش رودبار قصران از توابع شهرستان شمیرانات است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز