خبرگزاری کار ایران

چالش "کربن و آب " از مهمترین مشکلات کشور است

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۲۳۳

مدیرعامل برق منطقه ای آذربایجان در همایش مدیران روابط عمومی صنعت برق کشور گفت:چالش "کربن و آب " از مهمترین مشکلات کشور محسوب می‌شود.

به گزارش ایلنا، افشین روشن میلانی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان  و رئیس شورای  انسجام  بخشی مدیران عامل صنعت آب و برق آذربایجان شرقی که در همایش مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق کشور در تبریز سخن گفت: ضمن  تبریک روز ارتباطات وروابط عمومی، با اشاره به اهمیت و نقش روابط عمومی ها، یکی از مهمترین  موضوعات مورد انتظار از بخش آب و برق را  جلب رضایتمندی مردم  دانسته و اظهار داشت: توسعه روز افزون فرهنگ مدیریت مصرف آب و برق در بین مردم، یکی از راهکارهای همسو شدن با مشترکین برای اجرای خدمات مطلوب و برنامه های این صنعت مهم و زیر بنایی است.

دکتر میلانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به محدودیت منابع آب در کشورمان تصریح کرد: امروز چالش کربن و آب از مهمترین چالش های وزارت نیرو است و ما بدون توجه به برنامه های اصلاح الگوی مصرف، نمی توانیم به ارزشهای اقتصادی این صنعت دست یافته و در مسیر توسعه این صنعت  مهم، گام بر داریم .

مدیرعامل برق منطقه ای آذربایجان نقش و هنر ارتباطی روابط عمومی های صنعت آب وبرق را در حرکت به سمت مصرف بهینه آب وبرق توسط مشترکین بسیار کارساز  توصیف کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز