خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی:

نقش بسزای بانک قرض الحسنه مهرایران در بالابردن انگیزه کارکنان و راندمان تولید

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۶۰۴

رشیدیان، استاندارخراسان رضوی در جلسه شورای هماهنگی بانک ها بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهرایران با بالا بردن انگیزه کارکنان ادارات، سازمانها و کارخانه ها در افزایش تولید داخلی و رشد وتوسعه آن نقش بسزایی داشته است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، رشیدیان، در جلسه شورای هماهنگی بانک های استان خراسان رضوی از عملکرد کلی آنها تقدیر به عمل آورد و نقش بانک ها را در رونق اقتصادی بسیار موثر دانست و گفت: بانک ها موتور محرک اقتصاد و تولید هستند و فعالیت های تولیدی بدون حضور فعال آنان امکان پذیر نمی باشد.

وی بیان داشت: بانک ها با مشاوره و مشارکت خود در بخش های مختلف تولید می توانند در توسعه یافتگی استان بسیار سهیم باشند.

استاندار خراسان رضوی ضمن تاکید براین نکته که بانک ها می توانند از طریق تسهیلات قرض الحسنه بنگاه های کوچک را تحت پوشش قرار دهند و باعث رونق آنها شوند گفت: بانک های قرض الحسنه همچنان مورد حمایت دولت هستند و فعالیت آنها می تواند به بخش کسب وکارهای کوچک و کارآفرینی کمک شایانی کند.

وی اظهارداشت: بانک قرض الحسنه مهرایران توانسته است با بالا بردن انگیزه کارکنان ادارات و سازمانها و کارخانه ها در افزایش تولید داخلی و رشد وتوسعه آن نقش بسزایی داشته باشد.

صبوری مدیرشعب استان خراسان رضوی نیز با تبیین نقش بانک قرض الحسنه مهرایران در پیشبرد اهداف دولت و مسئولیت های اجتماعی بیان داشت: در طول ده سال فعالیت این بانک همواره در کنار قشر آسیب پذیر حرکت کرده ایم و با پرداخت تسهیلات به زنان بدون سرپرست، کمیته امداد حضرت امام (ره) و بهزیستی نقش مهمی در فعالیتهای اجتماعی داشته ایم.

در ادامه، مونسان دبیر شورای هماهنگی بانک های استان اظهار داشت: منابع قرض الحسنه محدود می باشد و هر روز هم رو به کاهش می رود با این وجود بانک قرض الحسنه مهرایران با جبران و کمبود این خلع در جامعه باعث افتخار شبکه بانکی کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز